.

Vraag

Internetbundel beeindiging

  • 1 September 2012
  • 36 reacties
  • 2858 Bekeken

Hallo,

Ik krijg vanmorgen opeens een e-mail:

Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-08-2012 stopgezet.

Ik heb alleen niets beindigd voor mijn internetbundel. Ik heb alleen mijn bel abonnement, een aantal dagen terug, gewijzigd. Als ik bij simyo inlog zie ik mijn internetbundel nog tot 30-09-2012 staan maar in de mail staat dat hij is stopgezet? Welke van de twee is het?


Gr,

Niels

36 reacties

Hoi Diana74,

Mijn excuses als mijn collega de het daadwerkelijke probleem wel heeft weten te achterhalen. Soms duurt het even voor de daadwerkelijke oorzaak is gevonden. Ook wij zitten er natuurlijk wel eens naast. In ieder geval goed om te horen dat het nu is opgelost.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet, 
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?
Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.
Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????
In mijn dashboard bij Mijn Simyo staat nog dat ik gewoon tot 31-10-2012 nog 1024 MB heb dus dat ik wel gewoon internet heb. Het is dus precies als vorige maand, toen zei de Simyo werknemer op dit forum dat het gewoon om een fout ging. Ik denk dus dat het deze maand weer zo is. Het is wel irritant dus los het op Simyo!

Voor de rest: Kijk even op je dashboard of daar nog een internet abonnement staat!
Er staat nu bij mij 1 maand abbonnement (nog nooit zien staan) en dan staat mijn belbundel en internet bundel er wel gewoon
Even kijken hoe lang het dit keer gaat duren voordat er iemand van Simyo met een reactie komt 🙂
Beetje jammer dit. Er is ook nog geen minuut of MB van mn bundel af.
Klantenservice is ook niet te bereiken.
Kom op simyo medewerkers, jullie reageren wel op anders topics. Graag ook hier even reageren!
Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?


Hoi TictaCNL,

Helaas blijkt de fout nog niet helemaal opgelost. Je hebt echter gewoon een internet bundel. Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak (1gb). Klopt dit? De email kun je in ieder geval negeren.

Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.

Hoi Silvie,

De internet bundel 1gb is nog gewoon actief. Ook jij kunt de email als niet verzonden beschouwen.

Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????

Hoi Goodluck,

Ook jij kunt de email negeren. De internet bundel is actief en je ontvangt gewoon 1gb per maand. In jouw geval heeft deze fout echter wel geresulteerd in een beëindiging van de korting op de internet bundel. Deze had normaal gesproken tot 15/11/12 moeten lopen. Omdat het technische niet mogelijk om deze korting weer maandelijks toe te passen zal ik het totale kortingsbedrag (€ 7,50) laten verrekenen met je komende factuur.

Allen excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik kreeg vorige maand het bericht dat mijn Internet bundel was opgezegd. Daarom had ik dit topic gestart. Het bleek allemaal een foute mail te zijn.

Nu kijk ik vanmorgen in mijn mailbox en krijg ik dit:

Beste ********,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06********heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 30-09-2012 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team


Weer een mail zonder dat ik iets heb gedaan! Kunt u me dit uitleggen?


Hoi TictaCNL,

Helaas blijkt de fout nog niet helemaal opgelost. Je hebt echter gewoon een internet bundel. Volgens onze gegevens heb je een internet bundel Vaak (1gb). Klopt dit? De email kun je in ieder geval negeren.

Ik kreeg vanmorgen dus ook zo'n Mail en heb alleen mn bel bundel aangepast. Is het bij jullie nog opgelost? Anders waag ik er maar is een belletje aan.

Hoi Silvie,

De internet bundel 1gb is nog gewoon actief. Ook jij kunt de email als niet verzonden beschouwen.

Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mijn internet abonnement per 30-09-2012 wordt beëindigd. Dit terwijl ik geen enkele actie in deze heb uitgevoerd. Onbegrijpelijk ????

Hoi Goodluck,

Ook jij kunt de email negeren. De internet bundel is actief en je ontvangt gewoon 1gb per maand. In jouw geval heeft deze fout echter wel geresulteerd in een beëindiging van de korting op de internet bundel. Deze had normaal gesproken tot 15/11/12 moeten lopen. Omdat het technische niet mogelijk om deze korting weer maandelijks toe te passen zal ik het totale kortingsbedrag (€ 7,50) laten verrekenen met je komende factuur.

Allen excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Dat klopt, ik heb 1GB. Bedankt voor je antwoord!
Badge +2
Beste TictaCNL,

Wij gaan er van uit dat je probleem hierbij is opgelost. Als dit niet het geval is of als je nog vragen hebt dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer