.

Beantwoord

Internetbundel aanpassen onmogelijk

  • 25 August 2013
  • 32 reacties
  • 14452 Bekeken

Badge
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.

Bij de klantenservice voel ik me afgescheept omdat ze daar gewoon met smoesjes aankomen om de klanten te koesteren.
De mevrouw vertelde mij: Ja, je bent pas van prepaid naar abonnement gegaan, dus je daarom niet wijzigen.
Ik: Nee mevrouw, mijn abonnement loopt als zeker >9maanden!!
Mevrouw: Oh, sorry, nee ik kijk verkeerd. Er is momenteel een storing waardoor je het niet kan wijzigen.

De mevrouw bij de klantenservice had de microfoon ook veel te dicht bij haar mond zitten waardoor ze niet verstaanbaar was.

Mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn internetbundel niet meer aangepast kan worden?
icon

Beste antwoord door Alex 26 August 2013, 15:54

Bekijk originele reactie

32 reacties

Badge +6
Hoi misz_greek,

Allereerst welkom op het forum! :)

Je kan wijzigingen per de 1e van de volgende maand tot en met de 25e van de huidige maand doorgeven, dus je bent helaas te laat om te wijzigen per 1-11 😞.
Dat het nu niet lukt om je abonnement te wijzigen komt, doordat ons systeem de aanpassingen aan het verwerken is.

Daarom raad ik je aan het morgen nogmaals te proberen, dan kan je wijzigen per 1-12, laat je even weten of het dan wel lukt? 🙂
Hoi, 

Ook ik heb hetzelfde probleem en kan het aanpassen, had het ook al een aantal dagen geleden geprobeerd. 

Wat nu? Ik wil meer mb's voor de volgende maand! (november)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi goofnar,

Kan je aangeven welke browser je gebruikt? En probeer je het via je pc/laptop of tablet?

Groetjes,

Alex
Beste Ernst,

Onder het kopje Jaar/Maand kan ik geen van beide aanklikken (wel de andere opties, maar deze niet), hoe nu verder zo kan ik mijn jaarabonnement niet verlengen.
Hoor graag hoe nu verder, met vriendelijke groet

Marco
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik loop tegen dit probleem aan, medio oktober verloopt mijn jaarabonnement. Op mijn eerder gestelde vraag hoe ik de korting kan krijgen, werd mij verteld dat ik het abonnement met een jaar moet verlengen. Helaas is dit niet mogelijk op de site. Wie kan mij helpen?

Hoi goofnar, voor jou geldt ook: welkom op het forum!

Als het goed is kun je op Mijn Simyo, bij 'mijn abonnement aanpassen', kopje 'Jaar of maand', klikken op Nog een jaar Simyo?
Wanneer je dat vervolgens bevestigd door te klikken op 'mijn abonnement wijzigen' krijg je de korting 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.


Hoi janlips, welkom op het Simyo forum :)

Uit je gegevens blijkt dat je op 5 oktober je internetbundel al gewijzigd hebt. Nu kun je elke bundel één keer per maand wijzigen, dus daarom lukt dat nu niet meer.

De wijziging die je hebt gedaan, gaat op 1 november in. Tussen 1 en 25 november kun je weer een wijziging invoeren die dan op 1 december in gaat.
Ook ik loop tegen dit probleem aan, medio oktober verloopt mijn jaarabonnement. Op mijn eerder gestelde vraag hoe ik de korting kan krijgen, werd mij verteld dat ik het abonnement met een jaar moet verlengen. Helaas is dit niet mogelijk op de site. Wie kan mij helpen?
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ernst,

Dank je wel voor je reactie. De hokjes onder "mijn abonnement aanpassen" zijn grijs/ vaag en kan ik niet selecteren. Er gebeurt dus helemaal niets. Graag zou ik naar 200 belminuten per maand willen gaan. Het is goed als de IT-mensen dit aanpassen. 

Groetjes


Hi veraeline,

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Hoi Ernst,

Dank je wel voor je reactie. De hokjes onder "mijn abonnement aanpassen" zijn grijs/ vaag en kan ik niet selecteren. Er gebeurt dus helemaal niets. Graag zou ik naar 200 belminuten per maand willen gaan. Het is goed als de IT-mensen dit aanpassen. 

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik kan mijn bundel niet wijzigen. Heb het een week geleden al geprobeerd, maar toen kon het ook niet. Zou je ook naar mijn aansluiting willen kijken?

Hoi veraeline,

Krijg je ook een melding wanneer je probeert te wijzigen, of gebeurt er helemaal niets?
Kun je me vertellen welke bundel(s) je probeert te wijzigen en naar welke grootte? Ik zal dit dan doorgeven aan onze IT mensen, zij zullen dan onderzoeken wat er aan de hand is.

Misschien lukt het hen wel om te wijzigen voor je, vind je dat dan ok?
Ook ik kan mijn bundel niet wijzigen. Heb het een week geleden al geprobeerd, maar toen kon het ook niet. Zou je ook naar mijn aansluiting willen kijken?
Badge +6
Ok bedankt ik oudst het in de gaten en zal het abonnement na 1 September alsnog wijzigen.

Gr. Bergm383


Graag gedaan! 🙂
Ok bedankt ik oudst het in de gaten en zal het abonnement na 1 September alsnog wijzigen.

Gr. Bergm383
Badge +6
Het werkt dus niet. Op het scherm met de verschillende mogelijkheden (100/200/300/500/700 min/sms; 200/500/1000 etc Mb) is er geen mogelijkheid iets anders aan te klikken om mijn abonnement te veranderen.
Misschien wil ik op dit moment niets veranderen maar over een paar weken wel.


Hoi addy,

Ik heb ook jouw aansluiting doorgezet naar onze technische afdeling. Wanneer je nu inlogt op Mijn Simyo zal je zien dat nu wel mogelijk is om je abonnement - indien gewenst - te wijzigen.

Laat je even weten of dit ook daadwerkelijk het geval is? 😉
Badge +6
Ik wil van 200 min/sms naar 100 min/sms

Hoi Bergm383,

Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling. Zij hebben een aanpassing gedaan, waardoor je je bundels zal kunnen aanpassen via Mijn Simyo in het vervolg. Helaas kan de gewenste wijziging niet meer ingaan per 1-9.

Omdat dit een foutje aan onze kant betreft, waardoor je niet op tijd hebt kunnen wijzigen, zullen wij je abonnement voor september 'fictief' omzetten naar Simyo 100. Dit houdt in dat ik €3 abonnementskosten in mindering zal brengen voor september (-> Simyo 200 kost €8 p.m.; Simyo 100 kost €5 p.m.).

Máár op Mijn Simyo zal je zien dat je wel 200 minuten/smsjes hebt voor deze maand. Let daarom op dat je hier 100 minuten/smsjes van af dient te trekken, wanneer je gaat kijken wat je nog over hebt van je bel/sms-bundel voor september.

Tot slot, wanneer je wil dat deze wijziging blijft doorlopen, wil ik je aanraden nà 1-9 en voor 25-9 zelf je abonnement te wijzigen via Mijn Simyo, zodat je abonnement vanaf 1-10 'echt' Simyo 100 zal zijn.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd, mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag! 🙂
Badge
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Hoi addy,

Hier hoef je niet speciaal om te vragen hoor, dit zou gewoon moeten werken.
Welke wijzigingen wil je doorvoeren, dan vraag ik onze IT afdeling of ze het willen checken voor je.


Het werkt dus niet. Op het scherm met de verschillende mogelijkheden (100/200/300/500/700 min/sms; 200/500/1000 etc Mb) is er geen mogelijkheid iets anders aan te klikken om mijn abonnement te veranderen.
Misschien wil ik op dit moment niets veranderen maar over een paar weken wel.
Ik wil van 200 min/sms naar 100 min/sms
Reputatie 5
Badge +11
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Hoi addy,

Hier hoef je niet speciaal om te vragen hoor, dit zou gewoon moeten werken.
Welke wijzigingen wil je doorvoeren, dan vraag ik onze IT afdeling of ze het willen checken voor je.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Charlene, ik wil mijn elbundel wijzigen. Gr.

Hoi Bergm383,

Charlene bedoelt je te vragen welke aanpassing je probeert te doen. Dus van welke naar welke andere bundel?
Hallo Charlene, ik wil mijn elbundel wijzigen. Gr.
Badge
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Badge +8
Kan mij bundel ook niet wijzigen komt dit dat ik pas een maand een abonnement heb.
Want bij ziet de knop wijzigen grijs gekleurd.
Hoor het graag


Hoi Bergm383,

Naar welke bundels probeer je te wijzigen? Dan kijk ik het voor je na.

Groetjes,
Charlene
Kan mij bundel ook niet wijzigen komt dit dat ik pas een maand een abonnement heb.
Want bij ziet de knop wijzigen grijs gekleurd.
Hoor het graag
Reputatie 5
Badge +10
Ook jij bedankt voor je terugkoppeling Wilkos.

Een blik in het systeem bevestigd jullie reactie 😃

Reageer