.

internetbundel aanpassen


Badge
Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast naar Simyo weinig (ingangsdatum is 1-6-12), maar wil mijn internetbundel ook nog aanpassen naar basis. Ik kan niet vinden hoe ik dat kan doen. Kunt u mij helpen?
Mvg, Louise

12 reacties

Badge +2
Beste louise,

Wij adviseren je ons op 1 juni te contacteren zodat wij de internetbundel kunnen wijzigen voor je. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
Ook ik wil mijn internetbundel wijzigen in 500 mb per 1 juni ipv de 1000 mb.
Als ik ook pas per 1 juni contact moet opnemen, zit ik nog een maand langer aan mijn 1000 mb vast (en hogere kosten)
Graag zie ik dit aangepast worden.

Mvg,

Michel
Badge +5
Beste Turtlespeed71,

Excuses voor bovenstaand bericht, je kunt via de persoonlijke pagina van bundel wijzigen. De huidige internet bundel wordt dan per 1 juni opgezegd en gewijzigd naar de nieuwe.
Graag hoor ik of dit is gelukt.

Groetjes,
Bibi
Badge
Hallo Bibi,

Dank voor je antwoord.
Echter waar moet ik dit doen?
Op de plek waar ik dit eerder deed, is de mogelijkheid niet meer aanwezig?
(resterende mb's zie ik niet meer?)

Groet,

Michel
Badge
Hallo Bibi,

Dank voor je antwoord.
Echter waar moet ik dit doen?
Op de plek waar ik dit eerder deed, is de mogelijkheid niet meer aanwezig?
(resterende mb's zie ik niet meer?)

Groet,

Michel
Reputatie 2
Badge +4
Beste Turtlespeed71,

Volgens ons systeem heb je al sinds 1 april 2012 de internetbundel Regelmatig (500 MB per maand). Tevens zien wij dat je deze bundel per 1 juli hebt opgezegd. Om je beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je aan te geven welke internetbundel je wenst te ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo Manisha,

Op dit moment heb ik een internetbundel vaak(1000 mb) per 1 mei.
Ik wil deze wijzigen per 1 juni naar vaak (500 mb)

Verder heb ik niets opgezegd per 1 juli hoor.

En waar is de mogelijkheid gebleven om zelf te wijzigen? Deze manier is erg onhandig.

Mvg,

Michel
Badge
Turtlespeed71
Startend Simyaan
2 dagen geleden Reageer
Hallo Manisha,

Op dit moment heb ik een internetbundel vaak(1000 mb) per 1 mei.
Ik wil deze wijzigen per 1 juni naar vaak (500 mb)

Verder heb ik niets opgezegd per 1 juli hoor.

En waar is de mogelijkheid gebleven om zelf te wijzigen? Deze manier is erg onhandig.

Mvg,

Michel
Reputatie 2
Badge +4
Beste Turtlespeed71,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij hebben je verzoek neergelegd bij de betreffende afdeling, zij zullen de wijziging per 1 juni van Vaak naar Regelmatig voor je in orde maken. Als dit eenmaal is gewijzigd zal je zelf bundelwijzigingen kunnen aanvragen via de persoonlijke pagina.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ok, graag ontvang ik hiervan een bevestiging.
Badge
Beste louise,

Wij adviseren je ons op 1 juni te contacteren zodat wij de internetbundel kunnen wijzigen voor je. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie


Aangezien het bijna 1 juni is, hierbij nogmaals het verzoek om mijn internetbundel aan te passen naar basis (200MB). Ik kan namelijk nog steeds niet vinden waar ik dit kan veranderen. Ik hoop dat dit gewoon per 1 juni aangepast kan worden! Alvast dank!
Badge +2
Beste louise,

Door een technisch probleem kon de bundel deze maand niet ingaan.
Wij zullen het verschil tussen de internetbundel die je nu hebt en de internet basisbundel voor u vergoeden. Vanaf 1 julii heb je de internet basisbundel.

Groetjes,

Arie

Reageer