.

Vraag

Internetbundel

  • 15 April 2012
  • 7 reacties
  • 1014 Bekeken

Badge
Ik heb internet op mijn mobiel aanstaan, en er staat dat ik 4 smsjes moet ontvangen in 30minuten.. Maar die smsjes komen maar niet binnen?..

7 reacties

Badge
dat zelfde probleem had ik ook. Ze komen ook niet
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jordy257,

Welkom op het Simyo forum!
Helaas is het voor jouw toesteltype niet mogelijk om de internetinstellingen per sms te verzenden. Je krijgt toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op de iPhone instelt.
Dit kun je doen vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge.
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs

Graag vernemen we of het probleem is opgelost.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Heyhoix,

Ook voor jouw toesteltype is het niet mogelijk de instellingen automatisch te verzenden, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om handmatig de volgende instellingen in te voeren:

- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet

- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet.

Groetjes,

Manisha
ik heb sinds 16/4 (vandaag dus) blackberry sim only zelden pakket,
ik heb alleen geen internet, bij mijn gegevens staat ook dat bb pakket "uit"staat,

hoe kan dit nou?, ik heb met de pincode al geactiveerd
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Berkeljh,

Volgens mijn gegevens is je abonnement nog niet ingegaan, omdat je gebruik maakt van nummerbehoud. Je nummer is nog niet overgezet waardoor ook je Blackberry internet nog niet werkt. Je nummerbehoud aanvraag is overigens afgewezen omdat het telefoonnummer niet porteerbaar is. We kunnen de Blackberry bundel voor je activeren. Je dient er wel rekening mee te houden dat je verbruik buiten de bundel valt als je telefoonnummer nog niet is overgezet. Je kunt er ook voor kiezen om af te zien van nummerbehoud. Je tijdelijke Simyo telefoonnummer wordt dan geactiveerd als je definitieve nummer. Graag hoor ik wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Mijn beltegoed is op, maar ik heb nog 188 Mb internet .
Is mijn internet nu geblokkeerd?
Want mijn internet doet het sinds dien niet meer ...
Reputatie 2
Badge +4
Beste Heyhoix,

Als het beltegoed niet toereikend is wordt de simkaart geblokkeerd voor uitgaand verbruik. Dit betekent dat je niet meer uitgaand kunt bellen/sms-en en verbinding kunt maken met het internet. Als het beltegoed wordt opgewaardeerd zal de aansluiting automatisch worden gedeblokkeerd.

Groetjes,

Manisha

Reageer