.

Beantwoord

Internet werkt niet na activeren bundel. Wat doe ik hieraan?

  • 29 October 2015
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

hallo, gisteren heb ik 200 MB internet 'besteld' vandaag kreeg ik een SMSje dat ik mijn 3G gebruiken kan. Ik heb hem aangezet en het WiFi uitgezet. maar ik heb geen internet. En wil het wel graag gebruiken, ik heb er ook gewoon voor betaald. Net heb ik de telefoon uit- en aangeschakeld. Maar het doet het nog steeds niet.
Wat moet ik doen of is er iets misgegaan bij jullie?
Ik wacht jullie antwoord af.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 29 October 2015, 11:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anoniem,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je je mobiel al een keer 15 minuten aan en uit gezet?
Dit lost misschien het probleem op.
Lost het het probleem niet op, raad ik aan opnieuw de APN codes in te voeren.

Heb ik je zo goed geholpen?
oke ik ga het proberen, als dat niet lukt hoor je het opnieuw
Controleer ook even op je Mijn Simyo of internet op je Mobiel nin Nederland aan staat.

Op je Mijn Simyo kies je voor instellingen - netwerkinstellingen.

Voor je juiste APN instellingen ga je naar toestelhulp en als je telefoon daar niet tussen staat kun je naar deze pagina voor de algemene APN instellingen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi anomiem06,

Zo te zien is het gelukt om internet te ontvangen. Uiteraard niet zonder hulp van maikel.twinnie en Raytje (bedankt daarvoor heren!). Was het uit en aanzetten van je telefoon voldoende?

Groetjes, Tiury

Reageer