.

Beantwoord

internet werkt niet.

  • 11 January 2014
  • 32 reacties
  • 2497 Bekeken

Badge
Volgens mijn verbruik heb ik nog genoeg internet en ik heb al mijn instellingen aan staan. Maar toch werkt mijn mobiel netwerk niet. Hoe kan dat? en hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kim 12 January 2014, 20:42

Bekijk originele reactie

32 reacties

Badge
zit in denemarken heb alles aan staan internet buiten als ik het programma wind finder opvraag krijg ik te lezen dat ik geen databundel abbenement heb afgesloten. Moest dat? 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi woudewm,

Je hebt geen databundel nodig om te kunnen internetten in het buitenland. Sterker nog; we hebben niet eens databundels voor in het buitenland.
Verder heb je gewoon 'Internet op je mobiel - buitenland' aanstaan en heb je ook al geïnternet in Duitsland en op een ferry denk ik.
Misschien kun je (via WiFi) de windfinder app opnieuw installeren?
Badge
Zit nu in Zweden krijg steeds dezelfde mededeliong dat ik geen data abbonnement heb en kan dus geen mail ed ophalen. ook Roaming aangezet helpt niks.
Berichtje is namens wen vriendin. Alleen via WiFi internet. Instellingen staan allemaal oké. Lastig om telefonisch direct contact te krijgen en zij kam nu geen mail versturen.
Hoor het graag van u.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi woudewm,

Ik heb de optie 'internet op je mobiel - buitenland' een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet, zou je moeten kunnen internetten. Let er dus wel goed op, dat we geen bundels hebben voor in het buitenland. Dat heeft Ernst ook al aangegeven. Dat betekent dat al je verbruik in het buitenland direct buiten je bundel valt. Kijk hier wat onze tarieven zijn.

@klungel, welkom op het forum! :)

Ik heb de optie 'internet op je mobiel - Nederland' een reset gegeven. Jouw vriendin zal ook even haar telefoon uit/aan moeten doen. Werkt het nog steeds niet, klik dan hier om de internetinstellingen te controleren.

Laten jullie beiden weten of het is gelukt?
Badge
Zit nu weer in Denemarken maar nog steeds geen mobiel internet op mijn iphone 3s. Krijg telkens weer de mededeling dat ik geen data abonnement heb. Wifi is niet overal beschikbaar en ik ben zeiler dus veel belang bij een goed weer bericht. Heb volgens mij alles aanstaan mijn mobiel alles opnieuw laten instellen. Help!!!!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi woudewm,

In jouw verbruiksgegevens zie ik dat je gisteravond nog, even van 22 uur, hebt geïnternet in Denemarken. Je verbinding is dus in orde.
Wat me niet helemaal duidelijk is, is of je de melding van de applicatie krijgt of dat je deze van je telefoon krijgt.

Wat wel duidelijk is, is dat het niet aan de aansluiting ligt. Misschien helpt het als je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen?

Reageer