Op de eerste dagen van deze maand is volgens Simyo een bizar aantal mb's verbruikt; inclusief bunder ruim 1750 mb in 2 dagen.
Dit is echt onmogelijk: ik heb slechts wat mailtjes gedaan, een paar WhatsApp berichten en parkeren via ParkMobile. Geen video ofzo. Daarnaast zit ik vrijwel altijd op WiFi (thuis + werk) en onderweg zit ik in de auto.
Via Twitter kreeg ik het antwoord dat het eventueel een automatische update zou zijn. Ik heb een iPhone die die gebruikt wifi voor updates groter dan 20/25 mb. Podcasts gaan ook alleen via Wifi, tenzijn expliciteit aangegeven (pop-up) en dat is niet het geval geweest.
Verbruik buiten bundel: (de bundel is dus ook al op?!)
1 sep: 479 mb
2 sep: 781 mb
3 sep: 83 mb
Inclusief de bundel is dit dus 1750 mb. Op 1 sep was ik dus al door de bundel heen, terwijl ik per pas op 3 september bericht van dmv een smsje.
Deze kosten (125 EUR) wil ik natuurlijk niet betalen. Ik heb nu mijn mobiel internet uit gezet, omdat ik via Twitter het antwoord kreeg dat ik 'pech' heb.
Graag wil ik jullie verzoeken om hier dieper naar te kijken, want het is echt ongemogelijk dat ik dit verbruikt heb.
ik wil graag een verklaring (bewijs) van het verbruik, compensatie van de kosten en mijn mb bundel hersteld. Kortom: wilt u deze fout herstellen?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie