.

Vraag

Internet veel te traag na uitbreiding abonnement met internetbundel


Ik heb vandaag mijn sim only abonnement uitgebreid met een internetbundel 1000 Mb

echter de beloofde snelheid is verre van te behalen met een speedtest kom ik op ongeveer 40 kbps voor zowel up als down
postcode 5301

vlgs kpn dekkingskaart zou daar goede dekking zijn

voor zover ik kan zien en instellen staat het toestel op 3 G
(ik heb alleen de optie om GPRS aan of uit te zetten, dit staat uit !)

toestel al meerdere keren opnieuw uit en aan gezet, maar zelfde resultaat,

zeer traag internet.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Is de verbinding wel goed als je buiten je postcode gebied bent?
verbinding is niks mis mee, maximale sterkte op postcode 5301 zit ik vlak bij een mast
bobendien heeft een kennis van me op dezelfde plek supersnel (direct KPN)

vandaag ook ondeweg geprobeerd, eindhoven , den bosch
maar hetzelfde resultaat, zeer slecht.
Reputatie 7
Badge +9
Kunt u de simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen? Om uit te sluiten of het aan uw toestel ligt of aan de simkaart. 
had ik zelf ook al bedacht, maar degene die een sim kaart van hetzelfde type heeft, is wat huiverig ivm opnieuw te laden instellingen etc.
dus dat gaat niet zo snel lukken ben ik bang.
Reputatie 7
Badge +9
Tja, mensen kunnen soms ergens huiverig voor zijn. Ook al is het niet nodig.
Dan maar even afwachten of een moderator hier uw aansluiting na kan kijken. Maar simwisseling is een eerdere optie, om uit te sluiten dat het aan de simkaart ligt.
Reputatie 4
Badge +8
Gezien het feit dat U onderweg ook hetzelfde resultaat heeft ervaren, denk ik toch aan een niet goed functionerende simkaart.
Maar om dat uit te testen, zult U zoals de Leon zegt, de kaart toch in een ander toestel proberen.
Reputatie 3
Badge +9
Als je verbinding op 3g blijft hangen kijk ook eens in je telefoon settings.
Deze kan dus afgedwongen staan op alleen 3g, waardoor je nooit sneller internet krijgt.

Welke telefoon heb je?
Sinds 2 dagen Simyo en nu al spijt dat ik ben overgegaan. Ik heb ook continue problemen met het internet. Pagina's worden te traag of helemaal niet geladen.
Badge
De door Simyo aangeboden snelheid wordt na testen met diverse software ook aangetoond.
Nu is het niet de snelste maar dat hadden jullie kunnen lezen voordat je het contract afsloot.
Ik moet zeggen dat met de geleverde snelheid goed gesurft kan worden en zelfs You Tube wekt goed.
Maar slecht openen van pagina's kan diverse andere oorzaken hebben, waaronder veel bezoek op dat moment.
Maar ik moet zeggen van mij mag de snelheid ook iets omhoog maar problemen met de huidige snelheid, nee.
Reputatie 3
Badge +9
Simyo heeft een stabiele snelheid en deze is snel genoeg, waarschijnlijk hebben jullie andere problemen die opgelost moeten worden.
Updates - cookies - etc.
Badge +8
Sinds 2 dagen Simyo en nu al spijt dat ik ben overgegaan. Ik heb ook continue problemen met het internet. Pagina's worden te traag of helemaal niet geladen.

Hoi Lee72,

Ik heb je internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Wellicht verhelpt dit de problemen met je snelheid.
Je kunt dit nagaan als je je toestel even helemaal uitschakelt, en daarna weer aan.
Mocht je nog dezelfde problemen ondervinden, dan raad ik zoals De leon en Koorelle toch aan om de simkaart even in een ander toestel te proberen.
Laat je even weten of het nu beter gaat?

Groetjes,

Charlene

Reageer