.

Beantwoord

Internet staat uit en toch kosten per dag...?

  • 9 October 2012
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

Hallo,

Ik heb het internet gebruik op mijn simyo prepaid kaart uitgezet bij de instellingen en toch worden er elke dag kosten afgeschreven.
Er wordt als het goed is alleen gebruik gemaakt van de wifi mogelijkheid om te internetten.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit voor de toekomst voorkomen?

Ik wil alleen internetten via WIFI en anders niet.

Mvg,


K. de Weerd
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 13:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Kweerd,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je nog gebruik kunt maken van het internet via ons netwerk. Om deze reden hebben wij de optie internet op je mobiel op het netwerk correct uitgeschakeld en de kosten voor internetverbruik vanaf 05-09 vergoed. Deze kosten (€13,57) zijn bij jouw beltegoed bijgeschreven.

Je kan vanaf nu geen gebruik meer maken van het internet via ons netwerk.

Onze excuses voor het ongemak.

Reageer