.

Vraag

Internet staat uit en toch kosten


Badge
Ik heb internet uitgevinkt staan op mijn telefoon en toch heb ik kosten daarvan.
Hoe kan dat nou?
In maart €2,11 en april €1,22.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?

18 reacties

Badge +1
Je kanje internet betr uit zetten op de persoonlijke pagina van simyo
Nu toch wel iets verbruikt zet je deze uit op je pagina dan internet daadwerkelijk geblokkeerd
Badge
Je kanje internet betr uit zetten op de persoonlijke pagina van simyo
Nu toch wel iets verbruikt zet je deze uit op je pagina dan internet daadwerkelijk geblokkeerd


Ik bedoel dat ik internet uitgeschakeld heb op mijn persoonlijke pagina van Simyo,sorry voor de fout.
Ik snap dat dus niet...ik heb het uit gezet helemaal in het begin van mijn abbonnement al en toch kosten...hoe kan dat nou?
Reputatie 7
Badge +9
Dataverkeer en 3 G ook uitgeschakeld op je telefoon? 
Badge
Dataverkeer en 3 G ook uitgeschakeld op je telefoon? 


Ja,ook uitgeschakeld....en dus daarnaast internet  uitgeschakeld op mijn persoonlijke pagina van simyo.
Hoe kan dat dan die internetkosten?
Al die maanden niet gehad want zoals gezegd van begin van abonnement al uitgeschakeld meteen op Simyopagina en ineens vanaf maart kosten voor internetgebruik terwijl ik internet niet gebruik?
Reputatie 7
Badge +9
Tja, dan zullen ze toch even in het systeem moeten duiken. Want dit is vreemd. 😕
Badge
Ja....als ik op simyopagina uitgeschakeld heb moet ik er toch verzekerd van zijn dat internet geblokkeerd is?
Wat moet ik nu doen,moet ik daarover bellen?
Reputatie 7
Badge +9
Even tot maandag wachten. Een moderator hier kan het ook nakijken. 
Badge
Oké,dank je wel voor je informatie,wel prettig zo'n forum dat je hier met je vragen terecht kunt.
Badge +1
Laat ons wel weten hoe het afgelopen is
Badge
Vraagje: je hebt het uitgeschakeld, is dat op je pagina nog steeds zo? Heb je dat gecheckt? Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat het bij mensen spontaan weer aan stond.
Reputatie 3
Badge +9
Net als voimail die spontaan weer aanspringt...gebeurt hier ook. Jaaaa er gebeurt hier van alles... 😉
Badge
Ja en wat ik ook niet begrijp is al die problemen met simkaarten die opnieuw op het netwerk gezet moeten worden of vervangen... Heb ik in alle jaren dat ik mobiel bel nog nooit meegemaakt!
Reputatie 7
Badge +9
Persoonlijk heb ik er nog geen last van gehad.:rolleyes:
Badge +8
Ik heb internet uitgevinkt staan op mijn telefoon en toch heb ik kosten daarvan.
Hoe kan dat nou?
In maart €2,11 en april €1,22.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?


Ja,ook uitgeschakeld....en dus daarnaast internet  uitgeschakeld op mijn persoonlijke pagina van simyo.
Hoe kan dat dan die internetkosten?
Al die maanden niet gehad want zoals gezegd van begin van abonnement al uitgeschakeld meteen op Simyopagina en ineens vanaf maart kosten voor internetgebruik terwijl ik internet niet gebruik?


Hoi Mulhill,

Jij hebt "Internet op je mobiel" inderdaad uitgeschakeld in 2012.
Sinds maart is je aansluiting toch van internet gebruik gaan maken, maar dat had inderdaad niet moeten kunnen. Dit heeft de technische dienst nu voor je rechtgezet.
De internetverbruikskosten die je gemaakt hebt, waren dus onterecht. Die kosten van in totaal €3,39 heb ik verrekend op je volgende factuur.

Excuses voor het ongemak,

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Net als voimail die spontaan weer aanspringt...gebeurt hier ook. Jaaaa er gebeurt hier van alles... ;)

Hoi Martijn®,

Het is meestal niet spontaan. Het heeft vaak met een overstap te maken, of met een verandering van tijdelijk naar definitief nummer of met een andere verandering in de aansluiting. Dat er zoveel gewijzigd kan bij ons, houdt ook in dat er wel eens een andere instelling waar op dat moment niks aan gewijzigd wordt, 'verspringt'.

Wanneer we tegen dat soort dingen aanlopen, proberen we structurele oplossingen daarvoor te bedenken. Zo zijn we nu bezig met o.a. die voicemail.

Daarom zijn we blij met alle feedback hier op het forum.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ja en wat ik ook niet begrijp is al die problemen met simkaarten die opnieuw op het netwerk gezet moeten worden of vervangen... Heb ik in alle jaren dat ik mobiel bel nog nooit meegemaakt!

Hoi Sandertju,

Het heeft met alle wijzigingen en opties tot wijzigen te maken.
De simkaart opnieuw aanmelden, zet alle veranderde instellingen weer 'goed' op het netwerk en op de simkaart.

Het vervangen van simkaarten doen we toch nog het meest voor mensen die een micro of nano-sim nodig hebben, of die hun simkaart kwijt zijn. Daarnaast vervangen we simkaarten die gewoon versleten zijn na een aantal jaar, of waarvan mensen de verkeerde PUKcode te vaak hebben ingevuld.

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik heb internet uitgevinkt staan op mijn telefoon en toch heb ik kosten daarvan.
Hoe kan dat nou?
In maart €2,11 en april €1,22.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?


Ja,ook uitgeschakeld....en dus daarnaast internet  uitgeschakeld op mijn persoonlijke pagina van simyo.
Hoe kan dat dan die internetkosten?
Al die maanden niet gehad want zoals gezegd van begin van abonnement al uitgeschakeld meteen op Simyopagina en ineens vanaf maart kosten voor internetgebruik terwijl ik internet niet gebruik?


Hoi Mulhill,

Jij hebt "Internet op je mobiel" inderdaad uitgeschakeld in 2012.
Sinds maart is je aansluiting toch van internet gebruik gaan maken, maar dat had inderdaad niet moeten kunnen. Dit heeft de technische dienst nu voor je rechtgezet.
De internetverbruikskosten die je gemaakt hebt, waren dus onterecht. Die kosten van in totaal €3,39 heb ik verrekend op je volgende factuur.

Excuses voor het ongemak,

Groetjes,
Charlene


Heel erg bedankt voor de snelle correcte afhandeling!

Groetjes
Ronny
Badge +8
Heel erg bedankt voor de snelle correcte afhandeling!

Groetjes
Ronny


Hoi Mulhill,

Graag gedaan, hoor.

Groetjes,
Charlene

Reageer