.

Vraag

internet sony ericsson x10

  • 8 February 2012
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Badge
Wie kan mij aan de juiste instellingen helpen voor een sony ericsson x10.
Ik had een dag dagbundel voor mijn prepaid kaart genomen maar heb inmiddels nog geen internet gehad.
Ik heb diverse instellingen van het forum geprobeert maar helaas internet blijft weg. Inmiddels in mijn dagabbo ook weg.
de sony draait op android 2.3.3. Een sms sturen naar 1300 heeft ook geen zin, want dit werkt niet.
Ook heb ik de APP tweakker geprobeert maar ook deze instellingen doen het niet.
Ik ga er vanuit dat de instellingen voor android toch min of meer hetzelfde voor Simyo moeten zijn.

1 reactie

Badge +2
Hi ghoogie,

Hieronder staat stapgewijs uitgelegd hoe u de internet instellingen moet invoeren op uw Android toestel.

Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen – draadloos en netwerken – mobiele netwerken – namen toegangspunten – gebruik de menu knop – kies standaardinstellingen herstellen

Vervolgens kunt u de internet instellingen handmatig invoeren.

Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.

Links onder in uw scherm klikt u op de menu toets > nieuw toegangspunt

Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)

APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)

- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.

Zorg ook altijd dat de optie ‘gegevensservices tijdens roaming’ en pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt zijn. Deze twee opties kunt u terug vinden onder menu ‘mobiele netwerken’

Nadat u bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dient u uw toestel uit/aan te zetten.

Groetjes,

Arie

Reageer