.

Internet op je mobiel

  • 28 July 2012
  • 0 reacties
  • 714 Bekeken

Badge
Wij zijn al heel erg lang klant bij Simyo voorheen Tringg,
Als eerst werden wij kwakeloos overgestapt na Simyo we hadden tenslotte een abonnement bij Tringg lopen. Maar daar zijn we akkoord mee gegaan volgens hun zou alles hetzelfde blijven.... Nou dat blijkt wel weer dat dat niet zo is, Als eerste kun je gruwelijk over je belminuten heen en internetbundel en de voorwaardes zijn wel degelijk veranderd! Nu is het zo dat wij behoorlijk over ons internetbundel heen zijn en we heben geen mail of sms ontvangen. Maar nu blijkt als ik simyo google en daar komen echt van alle soorten reacties uit o.a van iemand die ook over haar internetbundel zat en daarop een reactie heeft gekregen van simyo dat ze een sms versturen als je over of tegen je 1000 mb zit nou wij hebben niets ontvangen niet per mail en niet per sms. Nu is er ook nog een wet gekomen dat ze verplicht zijn je te melden als je over je 59.95 euro internet heen zit wat dus blijkbaar niet geldt voor Sim yo klanten maar simyo is toch een dochterbedrijf van Kpn en daar geldt het wel.... erg vreemd.. Maar ik raad aan geen simyo te pakken omdat je absoluut niet weet waar je aan toe bent als je dus niet af en toe kijkt wat je verbruik is kan het je dus zomaar overkomen dat ze ff 750 euro of zo van je rekening afschrijven omdat je zoveel over je bundel heen zit en dat niet gemeld hebben en je niet eens op internet hebt gezeten maar dat er apps zijn die dit doen...... Maar op het begin gaf ik al aan dat ik een abonnement heb afgesloten met Tringg en niet met simyo heb ook nooit ergens voor hoeven te tekenen bij simyo dus tsja nu maar ff bekijken wat mijn rechten zijn omdat ze zeggen dat alles hetzelfde zou blijven.... wat dus niet blijkt te zijn. je weet gewoon weg niet waar je aan toe bent bij simyo dus PAS OP! Je kunt beter iets meer betalen voor een abonnement waarvan ja van te voren weet waar je aan toe bent dan dat je een dikke rekening krijgt terwijl je eigenlijk niet eens weet waar die vandaan komt. Ik ga z.s.m. het abonnement stop zetten want de maandelijkse rekeningen komen nu toch wel mijn strot uit min. 120 euro per maand en dat alleen van het internet je kunt het ook niet hard maken dat je zelf niet op het internet gezeten hebt nu weer een rek van 303 euro alleen internet..... Elke provider meld het bij de klant en simyo NIET! Ik vraag me dus af waar dat sms je of emailje blijft ook is het zo dat er zo vaak een storing is op hun site dat je niet eens kan kijken hoeveel je kan bellen of internetten terwijl de site de enigste uitkomst bied waarop jij kan zien of je nog niet over je belbundel of internet zit.... Kan op een dag zomaar heel veel geld kosten.... omdat hun niet bereikbaar zijnop hun site. Dus in het kort geen SIMYO pakken beter een provider die mee doet aan alle regels en wetten zodat je weet waar je aan toe bent.

0 reacties

Geen reactie

Reageer