.

Beantwoord

Internet maandbundel op Blackberry

  • 12 September 2012
  • 6 reacties
  • 574 Bekeken

Hoi, ik heb een blackberry en simyo prepaid
Ik neem altijd een internetbundel per maand, maar het internet doet het gewoon niet
Dat is ook te zien aan mijn mb en betekent dat ik eigenlijk voor niets betaal
Wat is hiermee aan de hand??
Ik heb internetbundel wel aan gezet op mijn simyo dus dat kan het niet zijn
Wie heeft info
Jef
icon

Beste antwoord door Alex 13 September 2012, 10:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Vandaag (12 sept) kreeg ik een mailtje dat mijn Internetbundel (regelmatig) per direct zou ingaan. Helaas heb ik nog steeds geen internet. Ik heb een blackberry, maar heb geen blackberrybundel afgesloten.  Heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen blackberrybundel heb?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum j goed,

Je kunt met een Simyo prepaid kaart niet internetten met een Blackberry, omdat we voor prepaid aansluitingen geen Blackberry bundels aanbieden. Om te kunnen internetten op een Blackberry heb je altijd een Blackberry internet bundel nodig. Deze worden helaas alleen aangeboden bij een Simyo abonnement.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb een geen internet op mijn blackberry, terwijl ik wel een internet maandbundel (regelmatig) heb. Hoe komt dit?
Reputatie 5
Badge +10
Vandaag (12 sept) kreeg ik een mailtje dat mijn Internetbundel (regelmatig) per direct zou ingaan. Helaas heb ik nog steeds geen internet. Ik heb een blackberry, maar heb geen blackberrybundel afgesloten. Heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen blackberrybundel heb?

Hallo,

Ik heb een geen internet op mijn blackberry, terwijl ik wel een internet maandbundel (regelmatig) heb. Hoe komt dit?


Welkom op het forum Sunshine,

Je kunt enkel internetten op een Blackberry met een Blackberry internet bundel. Je zou daarom je huidige internet bundel moeten opzeggen en per 1/10 een Blackberry bundel moeten aanvragen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum j goed,

Je kunt met een Simyo prepaid kaart niet internetten met een Blackberry, omdat we voor prepaid aansluitingen geen Blackberry bundels aanbieden. Om te kunnen internetten op een Blackberry heb je altijd een Blackberry internet bundel nodig. Deze worden helaas alleen aangeboden bij een Simyo abonnement.

Groetjes,

Alex


alex, dat is raar want mijn zus heeft precies hetzelfde en wel altijd internetbunden op haar prepaid, beide bundels zijn tegelijk aangevraagd met 20,00 euro beltegoed, 10.00 euro voor bellen en 10.00 euro voor internet, we hebben dezelfde simyo prepaid dus hoe kan het bij haar dan wel en bij mij niet??
Reputatie 5
Badge +10
Hoi j.goed,

Ik geloof meteen dat dit werkt. We merken dit vaker. We merken ook vaak dat lang niet alle internet opties werken. Het is ook vaak toestel gerelateerd. We geven daarom aan dat internet op een Blackberry alleen werkt i.c.m. een Blackberry internet bundel. Dit zal aan de instellingen van het toestel liggen. Simyo kan je helaas niet aan deze instellingen helpen.

Groetjes,

Alex

Reageer