.

Beantwoord

Internet is vanzelf aan gegaan op mijn nieuwe telefoon .

  • 14 August 2015
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb mijn SIm kaart in mijn nieuwe telefoon gestopt .
Alles werkt .... maar ... ik krijg net een sms je van Simyo dat ik een internetbundel moet nemen want ik gebruik internet .
Hoe kan dat ... bij "mijn simyo "staat normaal internet uitgeschakeld .
Ik dus meteen kijken .... nu is het ingeschakeld .
Wie heeft dat gedaan ??? ik niet ....en ik wil ook geen internet gebruiken .NOOIT alleen WIFI

Dus ben ik het niet eens met 0.89 mb gebruik .
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 11:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Sanamo,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je internet uitgezet in Mijn Simyo? Zo ja, is het niet jou schuld.
Heb je alleen het internet uitgezet op je mobiel? Dan zijn de kosten terrecht in rekening gebracht voor het internet gebruik. Het systeem van het mobiel internet uitzetten op de mobiel is namelijk niet helemaal water dicht.
Mocht je het internet op Mijn Simyo nog niet hebben uitgezet raad ik je aan dat te doen.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Nee ... Zoals ik al zei gebruik ik nooit internet en dus staat het uit bij simyo.
Badge
Toen ik meteen ging kijken na jullie SMS zag ik dat het idd aan stond en heb het meteen weer uitgezet
Badge
Mijn telefoon gebruik ik alleen met wifi
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sanamo,

Ook namens mij, welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat er verwarring ontstaan is over het gebruik van internet. Dat je hiervan baalt kan ik me voorstellen. Daarnaast snap ik heel goed dat je graag even wilt weten hoe dit in elkaar steekt. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. In april van dit jaar, heb je tijdelijk een internetbundel gehad. Hiervoor heb je via Mijn Simyo het internet ingeschakeld. In mei 2015 is de bundel verlopen en heb je deze niet meer opnieuw aangezet. Dit is natuurlijk allemaal een tijdje geleden. Ik kan me dan ook voorstellen dat je dit misschien niet meer weet.

Nadat de bundel verlopen was, heb je de optie internet niet meer geblokkeerd. Deze heeft al die tijd dus als 'geactiveerd' gestaan. Zoals je zelf hebt aangegeven, heb je op 14 augustus weer een blokkade op het internet gezet via Mijn Simyo. Ik hoop dat deze uitleg het een en ander duidelijk maakt voor je. Heb je toch nog vragen, dan weet je mij uiteraard te vinden.

@Maikel.twinnie, heel erg bedankt voor je hulp en uitleg :)

Groetjes,
Angela

Reageer