.

Beantwoord

Internet is foetsie

  • 13 September 2012
  • 11 reacties
  • 665 Bekeken

Hallo simyo,

heb nu een ca 1,5 maand internet abonnement op mijn mobiel, maar sinds drie dagen heb ik helemaal geen internet meer.
opnieuw opgestart werkte niet, app gedownload via wifi genaamd tweakker om de internet instellingen te controlleren werkte ook niet.

help.

vr gr Gerald
icon

Beste antwoord door Arie 14 September 2012, 17:35

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +2
Beste Verald,

Graag vernemen wij welk toestel je gebruikt zodat wij je de juiste internetinstellingen kunnen toesturen. Deze kan je vervolgens controleren en indien nodig wijzigen in je toestel.

Groetjes,

Arie
Hallo,

Een Motorola Defy plus.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Verald,

De instellingen voor jouw toestel kun je in dit topic vinden. Kan je aangeven of het gelukt is om de gegevens in te stellen en het internet weer werkend te krijgen?

Groetjes,

Alex
hoi,

nee heb alles geprobeerd en internet werkt niet.

dit zelfde geld voor mijn broer die ook recent internet abbo heeft afgesloten, eerste maand prima en nu alles weg.
namens mij lopen er 3 abbonementen bij jullie tot grote tevredenheid, maar als dit internet niet opgelost wordt ben ik minder tevreden.
Jullie bereiken via de telefoon lukt ook voor geen meter grrr...  en straks wel een dikke rekening ontvangen.

dus zou toch graag zien dat dit opgelost wordt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Verald,

Helaas is jouw probleem niet vanuit hier op te lossen. Netwerk technisch staat alles namelijk goed. Ik raad je aan om contact op te nemen met Motorola. Het zou zo maar eens een kwestie kunnen zijn van een vinkje aan of uit zetten op je toestel. Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer van je broer? Dan kan ik ook zijn aansluiting even bekijken.

Groetjes,

Alex
Hoi Verald, Helaas is jouw probleem niet vanuit hier op te lossen. Netwerk technisch staat alles namelijk goed. Ik raad je aan om contact op te nemen met Motorola. Het zou zo maar eens een kwestie kunnen zijn van een vinkje aan of uit zetten op je toestel. Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer van je broer? Dan kan ik ook zijn aansluiting even bekijken. Groetjes, Alex


hallo simyo alex,

heb het van mijn broer al opgelost,
mijn eigen telefoon nog niet, ik heb contact met de leverancier nu.
hopelijk lukt het.
Badge +2
Beste Verald,

Goed om te horen dat het probleem van je broer is opgelost. Hou ons even op de hoogte nadat je een terugkoppeling van de leverancier hebt gehad.

Groetjes,

Arie
Hallo Simyo,

Heb nog altijd geen internet, heb de simkaart in de telefoon van mijn broer gedaan en toen had ik op zijn telefoon ook geen internet,
Mijn broer zijn kaart ging in mijn motorola, en hij had per direct 3g iternet, het ligt dus duidelijk aan het simkaartje/simyo.
Dan kunnen we dat tenminste uitsluiten. Hoe nu verder? help
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Verald,

De praktijk wijst uit dat dit vaak geen probleem van de simkaart is. Uiteraard kunnen we een vervangende simkaart sturen, maar hiermee vervang je wel de originele simkaart. M.a.w. het bereik valt weg wanneer ik een vervangende simkaart verstuur. Ik heb voor de zekerheid je aansluiting laten resetten. Je moet nu even je toestel uit/aan zetten om te controleren of dit heeft geholpen. Zo niet, dan hoor ik graag of ik een vervangende simkaart moet opsturen.

Groetjes,

Alex
jaaaa!!!

Hij doet het weer,

vriendelijk bedankt simyo!
Badge +2
Beste Verald,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen heb kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer