.

Beantwoord

internet instellingen sms berichten niet ontvangen

  • 22 September 2012
  • 17 reacties
  • 2019 Bekeken

Ik heb symio prepaid en gisteren heb ik een nternet abonnement voor een maand aangevraagd. Ik zou 4 sms'jes krijgen van symio om het in te stellen, maar ik heb niets ontvangen. Daarna nog 3 x geprobeerd, maar niets ontvangen van symio en dus nog geen internet op mijn telefoon. Ik woon net over de grens in duitsland dus heb ik de laatste keer het internet op uit gezet en weer aan in nederland.en kreeg weer de mededeling 4 sms'jes, telefoon uitzetten en weer aan etc, maar wederom geen sms'jes ontvangen?!  Wat doe ik niet goed??.
icon

Beste antwoord door Natascha 17 December 2012, 11:01

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum mireille,

Zou je mij even kunnen laten weten welk merk en type toestel jij gebruikt zodat ik jou van de correcte instellingen kan voorzien?
hoe activeer ik mijn net aangeschafte internetbundel op mijn mobiel?
groetjes Rika
Ik heb ook geen sms ontvangen met instellingen voor internet op mijn mobiel: htc explorer.
Ik heb van 6-11-12 dit al aangevraagd (internet bundel), maar kan er dus niks mee.
Graag jullie reactie.

Gr Rika 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rika Groenewold,

Jouw toestel kan waarschijnlijk geen configuratie sms berichten ontvangen. Je moet daarom de instellingen handmatig instellen. De juiste instellingen kun je in dit topic vinden. Kan je aangeven of het na het instellen wel werkt?

Groetjes,

Alex
Dag Alex,

Intussen heb ik gelukkig internet op mijn mobiel dankzij de Phonehouse, waar ik mijn toestel heb gekocht. Nog bedankt voor je reactie.

m vr gr

Rika Groenewold. 
Zelfde probleem: internet maandbundel aangeschaft en internet geactiveerd, maar geen configuratie-smsjes.

Zojuist nogmaals internet gedeactiveerd en weer geactiveerd. Ben benieuwd of er nu wel wat gebeurd.... (ondertussen loopt de tijd door, dus blijft er van die maand niet veel meer over...)

Ik heb een Sony Xperia U (ST25i) met Andriod 2.3.7.

Peter
Automatisch heb ik geen sms configuratieberichten ontvangen.

Dus handmatig angevraagd (met 'ja' naar 1300) en binnen een minuut twee berichten binnen (niet 4 dus...).
Deze geaccepteerd en het werkt nu :o

Peter
Reputatie 5
Badge +10
Hoi PeterD,

Goed om te horen dat werkt. En bedankt voor het delen van je oplossing.

Groetjes,

Alex
Ik heb een abb met blackberrybundel. Had de sms niet ontvangen en heb ik het handmatig aangevraagd met ´ja´ naar 1300.
Helaas kreeg ik een sms terug dat het niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren.
En nu dan.
Ik ga echt geen andere telefoon kopen.
heb nog een hardstikke goede blackberry storm 9500
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stash,

Omdat je telefoonnummer nog niet is over gezet, kun je nog geen gebruik maken van Blackberry internet. Ik zie dat een medewerker van de klantenservice ervoor heeft gezorgd dat dit nu wel mogelijk is. Ik wil je er wel op wijzen dat wanneer je nu gaat internetten, de kosten hoog kunnen uitvallen omdat je tegen het pay as you go tarief internet.

Groetjes,

Alex
Hoi,
Welke instellingen moet ik doen om mobiel te kunnen internetten en whatsapp'en met mijn BB curve 8520.
Ik heb géén BB bundel.
Gr.
Kees
Badge +6
Hoi Kees,

Welkom op het forum!
Zonder een BlackBerry bundel kan je helaas geen volledig gebruik maken van je BlackBerry. De BlackBerry bundel zorgt er voor dat je volledig gebruik kunt maken van je BlackBerry bundel. Via je persoonlijke pagina kun je huidige internetbundel wijzigen naar een BlackBerry bundel, doe je dit voor de 25ste van deze maand dan zal de wijziging ingaan op de 1ste van de volgende maand.
HOi Natascha,
Mijn dochter heeft deze Blackberry en maakt nooit gebruik van de BB diensten. Vandaar dat ik ook een normaal abo heb genomen bij jullie.
 Groetjes.,
Kees 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kees,

Internet op een Blackberry is alleen mogelijk i.c.m. met een Blackberry internet bundel. Dat heeft te maken met een technische koppeling die gemaakt met worden met de Blackberry services. Dit kan niet met een gewone internet bundel.

Groetjes,

Alex
Ook ik heb vandaag een internet bundel voor een maand aangeschaft maar krijg ook geen sms binnen. na het versturen van de ja sms naar 1300 word er verteld dat mijn gsm niet te condifiguren valt.
Ik heb een bb curve en gebruik nu vooral Wifi en dat gaat prima.
ik krijg mijn toestel nu dus niet werkend via simyo maand bundel. wie kan me helpen?
Is de bundel anders overdraagbaar binnen mijn gezin, mocht het niet lukken. (hier ga ik niet vanuit!!)
Alex,
Is het wel mogelijk om via wifi te internetten en whatsapp'en??
Groetjes,
Kees
Reputatie 5
Badge +10
Ook ik heb vandaag een internet bundel voor een maand aangeschaft maar krijg ook geen sms binnen. na het versturen van de ja sms naar 1300 word er verteld dat mijn gsm niet te condifiguren valt.
Ik heb een bb curve en gebruik nu vooral Wifi en dat gaat prima.
ik krijg mijn toestel nu dus niet werkend via simyo maand bundel. wie kan me helpen?
Is de bundel anders overdraagbaar binnen mijn gezin, mocht het niet lukken. (hier ga ik niet vanuit!!)


Welkom op het forum nicro,

Als je wilt internetten op een Blackberry kan dat alleen met een Blackberry internet bundel. Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt bij ons. Helaas is het niet mogelijk om een Blackberry internet bundel te activeren i.c.m. een prepaid aansluiting.

Alex,
Is het wel mogelijk om via wifi te internetten en whatsapp'en??
Groetjes,
Kees


Hoi Kees.,

Je kunt via wifi gewoon internetten en Whatsapp'en.

Groetjes,

Alex

Reageer