.

Beantwoord

Internet instellingen per sms niet ontvangen

  • 31 August 2012
  • 7 reacties
  • 1063 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn simkaart.
Ik heb laatst een simkaart besteld, en die is inmiddels aangekomen en geactiveerd.
Ook had ik nummerbehoud aangevraagd en die is vandaag dus veranderd.
Toen ik mijn simkaart in mijn mobiel deed kreeg ik een sms dat ik later een sms zou ontvangen met de instellingen.
Deze heb ik nog steeds niet gehad en er is wel zo'n 2 uur over heen gegaan.
Nu heb ik proberen een sms te sturen, maar hij verzond hem wel maar hij kwam niet over.

Wat is er mis gegaan?

Graag antwoord
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 14:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Thijzss,

Zou je even kunnen laten weten wat voor merk en type toestel jij hebt? Je dient de instellingen waarschijnlijk handmatig in te voeren.
Badge
Welkom op het forum Thijzss, Zou je even kunnen laten weten wat voor merk en type toestel jij hebt? Je dient de instellingen waarschijnlijk handmatig in te voeren.


Ik heb een Samsung Galaxy Ace.
Ik kan inmiddels wel weel sms versturen en die worden ook ontvangen.
Maar dan moet ik nu nog de goede instellingen invoeren
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Thijzss,

Jouw toestel maakt gebruik van het Android besturingssysteem. Helaas is het niet mogelijk om een configuratie sms te ontvangen met dit besturingssysteem. In dit topic kun je de juiste instellingen vinden voor jouw toestel. Kun je laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
ik heb een alcatel 918, maar kan sinds kortgeen internet verbinding meer krijgen omdanks de goede instellingendie ik op het forum heb gevonden, wat kan ik fout hebbe gedaan
Badge +6
ik heb een alcatel 918, maar kan sinds kortgeen internet verbinding meer krijgen omdanks de goede instellingendie ik op het forum heb gevonden, wat kan ik fout hebbe gedaan

Hoi Moobetrots,

Welkom op het forum!
Welke melding krijg je wanneer je de browser probeert te openen op je toestel? Wellicht kan ik je verder helpen wanneer ik dit weet.
Hallo, wie kan mij helpen
Ik ben tijdelijk in het bezit van een Nokia 5230 en kan geen verbinding maken met internet.
Kan iemand mij vertellen wat ik evt moet doen.( Browser kan geen verbinding maken)
Badge +8
Hallo, wie kan mij helpen
Ik ben tijdelijk in het bezit van een Nokia 5230 en kan geen verbinding maken met internet.
Kan iemand mij vertellen wat ik evt moet doen.( Browser kan geen verbinding maken)


Hoi Caatje47,

Net als hierboven wil ik jou ook vragen welke melding je krijgt, en of je hebt kunnen nagaan of de instellingen goed staan in je toestel.
je kunt alvast proberen om JA te smsen naar 1300. Dit laadt de instellingen ook op je toestel als je toestel daar geschikt voor is.

Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer