.

Beantwoord

Internet gebruik kan niet kloppen

  • 4 February 2013
  • 29 reacties
  • 1965 Bekeken

Badge
Als ik op mijn simyo kijk dan zou ik in de eerste 3 dagen van deze maand ruim 65 MB aan internet hebben gebruikt.
Dat is niet mogelijk, ik ben veel thuis geweest en dan zit ik op wifi, bovendien geeft mijn iPhone zelf aan hoeveel er is gebruikt, ik reset die teller altijd op de eerste van de maand en de telefoon geeft nog geen 15 MB aan plus ik heb Dataman meedraaien en die geeft ook iets minder dan 15 MB aan.
Hoe kan dit nu?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 February 2013, 15:55

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb mij eens verdiept in het veelvoorkomend fenomeen: IPhone bezitters die Simyo beschuldigen van foutieve registratie van dataverbruik.

Wanneer je op internet gaat zoeken blijkt dat:

- heel veel Iphone gebruikers hier last van hebben

- het niet gerelateerd is aan een bepaalde provider


Conclusie:

Koop een goede telefoon (nee, dat is flauw). Wel: richt je pijlen op de fabrikant i.p.v. de provider. Het internet barst van klagende IPhone gebruikers wat betreft problemen met dataverbruik.
Badge +1
Op me iPad heb ik vandaag een update gehad stond ook bij dat er iets opgelost was met betrekking data verbruik....
Reputatie 4
Badge +8
Hier ook een update voor zowel iPad als iPhone:
IOS 6.1.2

"Deze update verhelpt een probleem in Exchange agenda's dat tot verhoogde netwerkactiviteit
en een kortere gebruiksduur van de batterij zou kunnen leiden"

Aldus Apple.
KPNfreak;
Heb idd ook een Iphone en ook volgens Simyo mijn databundel verbruikt. maar die opmerking dat het dataverbruik met alle Iphones hoog is klopt echt niet.
Heb hiervoor jaren via Tmobile gebruik gemaakt van internet en nooit ook maar 1 cent extra hoeven te betalen voor dataverbruik en velen met mij als ik dit forum zo eens doorlees.
Hoe verklaar je dat dat??

Reageer