.

Beantwoord

internet delen op je latop

  • 13 September 2012
  • 9 reacties
  • 1130 Bekeken

Badge
kan je met je internet bundel ook internet delen op je laptop ??
icon

Beste antwoord door Alex 13 September 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het werkt unknown.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo ,

na een software update van mijn telefoon werkt het perfect.
En heb overal waar ik kom een goede verbinding.

Groetjes martin
Badge +3
Hallo martin,

Deze reactie is geschreven op mijn laptop via Tethering op mij S2. Het werkt gewoon.

Als ik mijn Tethering aanzet ziet mijn laptop de verbinding gewoon staan tussen de draadloze netwerken en kan ik verbinding maken met deze verbinding. Al dan niet beveiligd met een wachtwoord.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi martin,

Tethering is weldegelijk mogelijk bij Simyo. Excuses voor de verwarrende communicatie rondom je vraag. In jouw specifieke geval kunnen we helaas niets aan het niet werken van Tethering doen. Dit moet een toestel of pc/laptop gerelateerd probleem zijn.

Groetjes,

Alex
Badge
Ja instellingen staan goed en internet op telefoon werkt gewoon zonder problemen .
hotspot maken met laptop werkt ook prima , telefoon ziet laptop ook en andersom .
maar zodra ik wil surfen op laptop werkt dit gewoon niet , heb toch vermoeden dat het geblokkeerd is.

Groetjes martin .
Badge +2
Beste Unknow,

Kan je wel gewoon gebruik maken van het internet op je Samsung Galaxy Mini? Als dit zo is staan de instellingen goed ingesteld in je toestel. Wij adviseren je dan de handleiding van je toestel te raadplegen om tethering/hotspot in te stellen.

Groetjes,

Arie
Badge
vreemd ik heb 2 medewerkers aan de telefoon gesproken de 1 zegt het werkt gewoon de ander zegt klopt het is geblokkeerd .
Feit is het werkt iig niet bij ik heb een samsung galaxy mini telefoon mischien moet ik wat aan mijn instellingen doen ??
ik heb mijn telefoon reset , dus zonder internetbundel instellingen werkt die wel .
zodra ik Ja sms naar 1300 en alle instellingen aan zet werkt het niet meer .

Groetjes martin
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum unknow,

Simyo blokkeert tethering niet. Dit is technisch gezien gewoon mogelijk. Je moet er wel rekening mee houden dat het hiervoor niet bedoeld is en dat je een data limiet hebt. Een dergelijke internet verbinding zorgt vaak voor veel data verbruik. Daarom moet je er voor waken dat je niet tegen het buiten de bundel tarief gaat internetten.

Groetjes,

Alex
Badge
klopt het dat Tethering/Hotspot maken geblokkeerd is , heeft iemand hier ervaring mee ??

Reageer