.

Beantwoord

internet data

  • 6 February 2013
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb 500 MB internet en nu krijg ik een bericht dat ik door mijn data verbruik ben en de maand is pas net begonnen.
Ik zit voor 90% altijd op wifi en normaal kom ik nog geen eens bij de 300 MB per maand.  Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit ?  Is dit misschien een technische storing zo als ik al eerder heb gelezen. En hoe wordt mijn MB's  weer terug gezet zodat ik wel gewoon op internet kan als ik het nodig heb?

Ik wacht met belangstelling op jullie bericht,
 
Silke 
icon

Beste antwoord door Alex 7 February 2013, 16:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Silke,

Ik zie inderdaad dat je meer dan 500mb hebt verbruikt deze maand. Helaas kan Simyo niet zien waar je mb's aan op zijn gegaan. Ik kan wel zien dat je op 2/2/13 veel mb's hebt verbruikt. Zeker als ik dit vergelijk met de overige dagen in februari. Er is geen technische storing gaande. Die is er overigens ook nooit geweest. Kun je wellicht aangeven waar je dit hebt gelezen?

Je krijgt iedere 1ste van de maand nieuwe bel/sms en data units. Om buiten de bundel kosten te voorkomen, raad ik je aan niet (teveel) meer te internetten via ons netwerk. Je kunt bijvoorbeeld de optie 'internet op je mobiel/mms' uit zetten via je persoonlijke pagina - gegevens en instellingen. In dit topic kun je informatie vinden over hoe je toestel veel mb's verbruikt.

Je geeft aan je dat voornamelijk op WiFi zit. Op het moment dat je WiFi signaal wegvalt, registreert jouw simkaart zich op het mobiel netwerk.

Groetjes,

Alex

Reageer