.

Vraag

Internet bundel vaak nu al eroverheen?

  • 10 May 2012
  • 7 reacties
  • 904 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hooi,
ik zit nu al bijna een jaar bij simyo en tot dusver heeft het mij altijd veel plezier bezorgd, maar sinds vandaag zie ik tot mijn schrik dat ik binnen 9 dagen al mijn internet geheugen heb verbruikt! ik vind dit vrij onlogisch aangezien ik thuis altijd op WIFI zit en wanneer ik weg ben zit ik alleen op whatsapp wat helemaal niet veel verbruikt. ik vind het daarom een mirakel dat ik binnen 9 dagen 1gig erdoor heb gewerkt terwijl andere mensen niet eens 500MB op krijgen! kan iemand mij hier antwoord op geven wat het probleem is of word ik hier gewoon belazerd?


mvg G

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Geral,

Welkom op het Simyo forum!
Vanwege een storing is het dataverbruik niet accuraat weergegeven op de persoonlijke pagina, dit probleem is reeds bij ons bekend. De betreffende afdeling werkt er hard aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Volgens ons systeem heb je in mei 191,7 MB verbruikt, je hebt nog ruim voldoende tegoed voor de rest van de maand.

Groetjes,

Manisha
Hallo

Ik had nog 14 euro beltegoed ik had toen wat probleemen met internet en heb dat gereset

had ook nog 50 mb internet over en dan kijk ik de avond weer en sta ik 1 euro in de min en moet dan wchten tot 19 juni om weer te kunnen internetten met mijn maandbundel?

Ik zat alleen maar op whatsapp, dat neemt toch niet zoveel in beslag?


Groeten Roelof
Badge +3
Heb je een datamanger app op je telefoon zoals bv My Data Manager voor android. Die laat zien hoeveel je gebrukt en waarvoor.
Mijn telefoon heeft net 10 MB verbruikt voor het updaten voor 3 apps. Aangezien ik dat via de settings van Play Store aangegeven heb dat de updates alleen via Wifi mogen gebeurt dit niet automatisch via het 3G netwerk. Anders was er 10 Mb van mijn bundel afgegaan zonder dat ik zelf ook maar iets gedaan had.
En ja regelmatig krijg ik meldingen dat er updates zijn voor verschillende apps, deze worden bij mij gelukkig niet automatisch verwerkt via het 3G netwerk.
Android 4 heeft zelf een optie Gegevensgebruik onder de instellingen.
Badge
@manisha er staat dat mijn internet nu ook al op is, het is dag1 van de maand? en nu al 1000mb weg? zouden jullie mijn huide aantal resterende mb's ook kunnen doorgeven?
Badge
@manisha er staat dat mijn internet nu ook al op is, het is dag1 van de maand? en nu al 1000mb weg? zouden jullie mijn huide aantal resterende mb's ook kunnen doorgeven?
nu heb ik ineens 1022mb over haha, dat vindt ik toch wel knap;)
Reputatie 5
Badge +10
Sommige klanten konden aan het begin van de maand hun resterende mb's niet terug zien op de persoonlijke pagina. Dit probleem is inmiddels opgelost door de technische dienst. Vandaar ook de weergave op jouw pagina.

Groetjes,

Alex
Om de gegevens die je normaal op Mijn Simyo ziet (o.a. hoeveel MB je al verbruikt hebt), in te kunnen zien op je mobiele telefoon is er een gratis app in de Google Play Store verkrijgbaar, genaamd "Bundeltegoed Checker." Deze heeft een tijdje niet gewerkt, maar doet het nu weer. Deze app is niet door Simyo ontwikkeld en Simyo is dus niet verantwoordelijk voor een eventuele foutieve werking (al is die nog niet geconstateerd in de nieuwste versie).
Op dit moment is de app alleen door abonnementhouders te gebruiken en niet door prepaid klanten, maar dat verandert waarschijnlijk in de nabije toekomst (wordt aan gewerkt).
Let er wel op dat de gegevens op Mijn Simyo altijd iets achterlopen op de werkelijkheid (de datum en tijd van "bijgewerkt tot..." staat op de overzichtspagina als je inlogt op Mijn Simyo.

Reageer