.

Beantwoord

internet bundel ongebruikt

  • 15 September 2012
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Ik heb een internetbundel van 500mb, ik zie dat deze op 500mb blijft staan
terwijl ik wel zie bij vebruik dat ik kosten maak voor internet die ook als
apparte kosten worden weergegeven.

Hoe kan dit ?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 17 September 2012, 11:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum denpower,

We zien dat je internet verbruik sinds 1/7 buiten de bundel is berekend vanwege een fout bij Simyo. De internet bundel is per vandaag weer actief. We zullen je onterechte verbruikskosten verrekenen met de betreffende facturen. We hebben tijdens de verrekening rekening gehouden met het tevens niet berekenen van de vaste internet abonnementskosten. Deze kosten zijn dus weer van het coulance bedrag afgehaald. Onze excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Bedankt Alex, zou jij wellicht ook willen kijken waarom jullie auto incasso's niet goed werken ?
Laatst moest ik handmatig overmaken ik heb het vermoeden dat het abbonement nog op mijn vrouws naam staat ipv op mijn naam.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi denpower,

Ik zie dat er geprobeerd is te incasseren. Ik heb je een privé bericht gestuurd met iets meer informatie. Het noemen van je rekeningnummer doe ik liever niet openbaar op het forum.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Bij mij is ook het internetverbruik buiten de bundel berekend in de maand Juli. Zou je er eens naar willen kijken?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Justin
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum just1n,

Ik heb je aansluiting bekeken. In de maand juli heb je 324 mb verbruikt. Omdat je toen een internet bundel Basis had, is je verbruik na 200 mb buiten de bundel berekend. Je kunt met een internet bundel basis tot 200 mb verbruiken.

Groetjes,

Alex

Reageer