.

Beantwoord

Internet bundel nog niet geactiveerd?

  • 26 February 2013
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb 25-01-2013 mijn simkaart geactiveerd met een 100 sms/bel en 500 mb internet, nou zie ik dat ik extra kosten heb voor het gebruik van mijn internet? Moet ik mijn internet apart activeren voor ik mijn internetbundel kan gebruiken of is er ergens iets mis gegaan?

Vriendelijke Groeten
icon

Beste antwoord door Alex 6 March 2013, 13:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je die 500MB al opgebruikt?
Ik heb een aangepast bundeltje gekregen omdat ik mijn bundel pas op de 25ste geactiveerd heb, dit was 71 MB Nu staat er in mijn Iphone verbruik dat ik met mobiel netwerk 31,5 MB heb verbruikt, zeker nog geen 71 MB dus! Nu staat er bij mijn verbruik bij mijn simyo voor deze maan dat ik 16 maal internet op mobiel heb gebruikt en dat moet betalen. Nu staat er bij mijn simyo ook dat ik geen MB's meer over heb. Ik heb dus internet gebruikt, als het goed is binnen mijn bundel, maar moet voor buiten bundel gebruik betalen! Vreemd?
Reputatie 3
Badge +9
Dan heb je toch je MB's opgebruikt!

En ja buiten de bundel betaal je bij iedere provider....daarom een bundel 🙂
Maar Simyo geeft aan dat het buiten je bundel tarief MET internetbundel 0,25 euro is, waarom staat er dan dat ik een euro per MB moet betalen, dit is tich raar als mijn bundel geactiveerd is?
Reputatie 3
Badge +9
Dan even wachten tot een Simyo medewerker reageerd.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum vraagje,

Het buiten de bundel tarief voor internet wanneer je een internet bundel hebt, is 0,15 cent per mb. Jij hebt de internetbundel op de 25ste geactiveerd. Het aantal mb's is daarom naar rato berekend. Je hebt in korte tijd redelijk veel mb's verbruikt. Daarom zijn er verbruikskosten berekend.

Bedankt voor het meedenken Martijn.

Groetjes,

Alex

Reageer