.

Beantwoord

Internet buitenland staat uit. Waarom krijg ik toch kosten voor het internet in het buitenland?

  • 26 October 2017
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Badge
Ik heb internet buitenland permanent uitstaan. Hoe kan het dan dat er 5 euro internetkosten Argentinie worden berekend?
icon

Beste antwoord door Caspar 27 October 2017, 12:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat is heel vreemd Saskia1234, het gaat slechts om 1 MB data, KPN/Simyo krijgt deze gegevens van de buitenlandse roaming-partner.
Een moderator zal dit verder afhandelen, kijk voor alle zekerheid in je telefoon of er toch dataverkeer heeft plaatsgevonden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Saskia1234,

Welkom op 't forum :)

Wat jammer dat je kosten hebt gemaakt in het buitenland. Ik zie dat je op 17 oktober internet hebt verbruikt in Argentinië. Ik zie daarnaast dat je zelf op 26 oktober de optie voor het internet in het buitenland uit hebt gezet. Het stond dus niet permanent uit. Ik zie ook dat je de optie op 28 augustus aan hebt gezet.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

@franswon bedankt voor je hulp.
Badge
Hallo Frans. Dat was iets anders. Dat was bellen in buitenland. Internet buitenland heb ik nooit aangezeten...
Badge
Sorry ik bedoel Casper...
Reputatie 7
Badge +10
Hi Saskia,

Ah! Ik zie, net zoals Caspar, in het systeem dat je het wel hebt aangezet. Kan het dat je dat misschien per ongeluk gedaan hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer