.

Beantwoord

internet buitenland

  • 22 August 2012
  • 4 reacties
  • 1454 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
waarom kan ik geen internet gebruiken in buitenland hoewel ik mijn dataroaming wel aan heb?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 13:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Jiro,

Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om gebruik te maken van internet in het buitenland. De netwerkinstellingen gaan voor op de toestelinstellingen. Om deze reden is het, ondanks het feit dat jouw toestel dit aangeeft, niet mogelijk om via 3g gebruik te maken van internet in het buitenland. Het is altijd mogelijk om via wifi gebruik van het internet te maken.

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Ik kan dus mijn internetbundel niet gebruiken in het buitenland? In de toekomst ook niet?
Badge
Vraag ik me ook af!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Tamaartje en SSSBBB,

Goede vraag! Het topic waar jullie op hebben gereageerd is inmiddels 3 jaar oud. Destijds was het niet eens mogelijk om gebruik te maken van internet in het buitenland. Dit is natuurlijk inmiddels wel mogelijk én het tarief is onlangs ook nog aangescherpt. Voor 30 april betaalde je € 0,25 per MB in de EU. Nu is dat 1 MB uit je bundel + een toeslag van € 0,06.

Let op! Dit geldt niet voor Simyo Prepaid klanten. Die kunnen in het buitenland geen gebruik maken van internet.

Groetjes, Tiury

Reageer