.

Beantwoord

Internet buitenland

  • 17 March 2012
  • 20 reacties
  • 6784 Bekeken

Badge
Ben tot nu toe erg tevreden met Simyo. Heb alleen nog wel een wens. Bij mijn vorige provider had ik de mogelijkheid om tegen een vast bedrag een dag of een week internet toegang te kopen voor de gehele EU.
Weet iemand of dit binnen korte termijn ook bij Simyo mogelijk is? Hoop hiervoor niet te hoeven overstappen.
icon

Beste antwoord door Manisha 19 March 2012, 11:28

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Bgeven,

Welkom op het Simyo forum!
Het is helaas niet mogelijk om verbinding te maken met het internet in het buitenland met je Simyo simkaart. Het nog niet bekend of dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn. Als hier meer over bekend is zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl of op dit forum.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo,
Ik ben al jaren klant van Simyo incl mijn vader, heeft zelfs een simlock vrije samsung S2 gekocht om dat hij zo aan zijn nummer gehecht is.
Ik zou ook graag een databundel voor het buitenland willen kopen , bijv voor de vakantie.
Ga zo door met ontwikkelen , dan blijf ik en mijn familie klant.


gr roon
Reputatie 2
Badge +4
Beste Roon,

Zoals aangegeven is het momenteel niet mogelijk om verbinding te maken met het internet in het buitenland. Als dit in de toekomst mogelijk wordt zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl of op dit forum.

Groetjes,

Manisha
Badge
Toch wel via wifi neem ik aan?
Reputatie 5
Badge +10
Via Wifi is het gewoon mogelijk om gebruik te kunnen maken van internet.
Ik heb abbonnement met internetbunel. Jammer dat het niet te gebruiken is in het buitenland. Heb echter wel Wifi, maar dat werkt in het buitenland ook niet !!!
Was wel een tegenvaller! Hoe kan dit?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ina K,

Als je wifi verbinding niet werkt zou de oorzaak te maken moeten hebben met het toestel of het draadloze netwerk. We kunnen hier geen invloed op uitoefenen. Werkt wifi nooit of heeft het alleen daar niet gewerkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Jeetje wat een balen geen internet in het buitenland.... schiet daar eens mee op dan! ???
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn zoveel plekken met gratis Wifi in het buitenland, het begint al op Schiphol.
Badge
Heb je dus geen reet aan als je google maps wilt gaan gebruiken.

Was van het weekend in Luxemburg... omdat ik geen data connection had kon ik niet eens mijn gps gebruiken op een gegeven moment.

Had wel een aantal plekken offline gedownload maar jammer dat ik door geen data connection gewoon weinig kon... kon beter een kaart mee nemen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mrrtys,

Probeer aub een beetje op je toon te letten. Je krijgt enkel een tip van een andere Simyo gebruiker. Ik begrijp dat het vervelend kan zijn als je verwacht had dat je gebruik van internet kon maken in het buitenland. Het is helaas nog niet mogelijk bij Simyo.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Word mobiel internet nog voor deze zomer gerealiseerd? De zomervakantie begint namelijk al over enkele weken.. en het zou super tof zijn als we gebruik er van zouden kunnen maken.

Mvg Patricia
Badge +6
Hoi Alex,

Word mobiel internet nog voor deze zomer gerealiseerd? De zomervakantie begint namelijk al over enkele weken.. en het zou super tof zijn als we gebruik er van zouden kunnen maken.

Mvg Patricia


Hoi Patricia79,

Helaas is de datum nog niet bekend. Zodra de datum bekend is laten wij dit weten.
Ben erg tevreden over simyo, maar het ontbreken van een internetverbinding is wel echt een gemis en voor mij (en meerderen om mij heen) een reden om van provider te wisselen. Zelfs na het aanvinken van "internet in het buitenland" kan ik geen gebruikmaken van een mobiele internetverbinding die me al schandalig veel zou kosten. Kan er snel een bundel voor op reis komen?
Badge +1
@thiemo

Kijk een in je instellingen van je telefoon misschien dat je je dataroaming uit staat
Badge +1
Euhh. Nu lees ik dat er geen internet tot stand gebracht kan worden in het buitenland
, ondans dat ik een sim-only abonnement heb..

Ook raar dat je het wel aan en uit kan zetten op de " mijn simyo" pagina.

Zo, hoe zit dit nu? Wel of geen internet via het datanetwerk in het buitenland?
Badge +1
Owja. Verder wel super tevreden over Simyo. Keep up the good work.
Reputatie 7
Badge +9
Euhh. Nu lees ik dat er geen internet tot stand gebracht kan worden in het buitenland
, ondans dat ik een sim-only abonnement heb..


Waar lees je dat? Ben je in het buitenland?
Reputatie 7
Badge +9
Je kan internetten in het buitenland. De email daarover laat lang op zich wachten...

Op het forum is te lezen, dat het soms even rommelen is om de juiste instellingen te vinden en ook in te stellen.
Reputatie 5
Badge +10
Ben erg tevreden over simyo, maar het ontbreken van een internetverbinding is wel echt een gemis en voor mij (en meerderen om mij heen) een reden om van provider te wisselen. Zelfs na het aanvinken van "internet in het buitenland" kan ik geen gebruikmaken van een mobiele internetverbinding die me al schandalig veel zou kosten. Kan er snel een bundel voor op reis komen?

Welkom op het forum Thiemo,

Volgens ons systeem heb je inmiddels kunnen internetten in het buitenland.

Is je vraag zo beantwoord?

Euhh. Nu lees ik dat er geen internet tot stand gebracht kan worden in het buitenland
, ondans dat ik een sim-only abonnement heb..

Ook raar dat je het wel aan en uit kan zetten op de " mijn simyo" pagina.

Zo, hoe zit dit nu? Wel of geen internet via het datanetwerk in het buitenland?


Owja. Verder wel super tevreden over Simyo. Keep up the good work.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Internetten in het buitenland is sinds kort mogelijk. We hebben er bewust voor gekozen dat klanten de optie eerst 'aan' moeten zetten. Internetten in het buitenland kan namelijk tot hoge kosten leiden. Ik zie dat je gisteren de optie 'internet in het buitenland' hebt aan gezet. Ik raad je aan je toestel even uit/aan te zetten.

Kan je laten weten of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer