.

Beantwoord

internet blackberry

  • 25 January 2013
  • 4 reacties
  • 920 Bekeken

Badge
Hoi!

Ik heb sinds vandaag een blackberry (overgenomen van iemand), maar heb geen blackberry abbonement o.i.d. Ik heb gewoon een internetbundel van simyo. Mobiel internet doet het wel gewoon, alleen ik kan geen applicaties zoals facebook en whatsapp installeren en gebruiken. Op wikipedia staat: Soms ontstaat verwarring dat de BlackBerry alleen samenwerkt met een speciaal BlackBerry-abonnement en niet met een gewoon data-abonnement. Dit geldt echter alleen wanneer men de ingebouwde browser, push e-mail-client van Research in Motion of de instant messaging-clients van Research in Motion (voor onder andere Twitter, MSN, Google Talk en meer) wil gebruiken. Men moet dan niet de ingebouwde clients gebruiken, maar (met behulp van de bij de BlackBerry geleverde desktop-software) een tweede browser (bijvoorbeeld Opera Mini voor BlackBerry), een tweede instant messaging-client en een tweede e-mailprogramma (bijvoorbeeld LogicMail voor BlackBerry) installeren en de TCP-instelling aanpassen volgens aanwijzingen van de provider van het dataplan. Ook de GMail-client voor BlackBerry en Google Maps werken met een gewoon dataplan.
Wat ik hieruit begrijp is dat ik niet persé een blackberry abbonement af hoef te sluiten? Hoe zit dit precies??

Groetjes Jolien
icon

Beste antwoord door Alex 28 January 2013, 14:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jolien-91,

Om gebruik te kunnen maken van internet op je Blackberry heb je een Blackberry internet bundel nodig. Met een gewone internet bundel kun je soms gebruik maken van internet. De praktijk leert dat het dan niet of niet volledig werkt. Ik raad je daarom aan een Blackberry internet bundel toe te voegen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Jolien-91,

Om gebruik te kunnen maken van internet op je Blackberry heb je een Blackberry internet bundel nodig. Met een gewone internet bundel kun je soms gebruik maken van internet. De praktijk leert dat het dan niet of niet volledig werkt. Ik raad je daarom aan een Blackberry internet bundel toe te voegen.

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,

en hoe voeg je die dan toe want vind daar nergens een optie voor... 😕
Reputatie 4
Badge +8
Jago, volgens mij gewoon op jouw simyo pagina, bundels aanpassen en dan zie je aan de rechterkant bij internet Blackberry bundel staan.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Jago,

Een blackberry bundel kan enkel aangevraagd worden in combinatie met een sim-only abonnement. Voor prepaid aansluitingen is het niet mogelijk om een blackberry bundel aan te vragen.

Indien je een abonnement hebt, kan je de blackberry bundel aanvragen via het tabblad bundels aanpassen op de persoonlijke pagina via www.simyo.nl.

Reageer