.

Beantwoord

internet bestellen bij een bestaand abbonement

  • 6 February 2012
  • 6 reacties
  • 720 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi! Ik heb een simyo veel abbonement maar nu zou ik er ook graag internet bij willen bestellen, maar ik zie nergens hoe dat precies moet. Volgens mij moet ik namelijk helemaal opnieuw een abbonement met internet bestellen en mijn huidige abbonement beëindigen. Klopt dat? Alvast bedankt voor de informatie!
icon

Beste antwoord door Alex 6 February 2012, 16:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +3
Zie via Mijn simyo geen mogelijkheid op internet te bestellen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Nora,

Je kunt via je persoonlijke pagina een internet bundel toevoegen. Hiervoor moet je ingelogd zijn. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht een internet bundel toevoegen. Deze wordt vervolgens binnen 24 uur geactiveerd. Je hoeft dus niet een geheel nieuwe bestelling te plaatsen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb een tringg contract/abonnnement wat door Simyo is overgenomen, nu wil ik daar de internet bundel aan toevoegen, 1 gb voor 5 euro.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen, via selfservice is dit niet te selecteren terwijl dit wel mogelijk is?
mvg,

Tringgg
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tringgg,

Wij zijn nog bezig om het voor Simyo Tringg klant ook mogelijk te maken om de internet bundel toe te voegen. Als je wilt kan ik de internet bundel voor je toevoegen. De bundel wordt vervolgens binnen 24 uur geactiveerd. Kan je me laten weten als je hier gebruik van wilt maken? Ook hoor ik graag van je wat voor toestel je gebruikt.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Ik ben een oude tringg klant, wat nu simyo is geworden. Ik wil mijn abbonement uitbreiden met internet. Hoe kan ik dit doen?

Vr gr

H.B
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum H-B

Als je een internet bundel wilt toevoegen aan je Simyo tringg abonnement kun je een email sturen via het contactformulier, telefonisch contact opnemen of mij een privé berichtje sturen. Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex

Reageer