.

Beantwoord

Internet aan- en uitzetten

  • 23 March 2014
  • 4 reacties
  • 416 Bekeken

Sinds gisteren of eergisteren heb ik geen 3G-internet meer nadat ik via de Simyo-site probeerde dat even uit en daarna weer aan te zetten. Ik heb dat via diezelfde site geprobeerd te herstellen, maar hoewel de button om de wijziging te bevestigen wel verschijnt, heeft dat geen enkel effect, of ik nou op bevestigen of annuleren klik.
Als ik nu in "mijn Simyo" kijk lijkt internet aan te staan (zowel Nederland als internationaal) en dat is ook wat ik wil, maar in werkelijkheid staat het niet aan. Op m'n telefoon is niets gewijzigd.

Ik verzoek jullie daarom de internet-instelling voor mij weer te activeren; mijzelf lukt het niet.
Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Alex 24 March 2014, 15:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dit lijkt een sick-joke, heb net nóg eens gekeken en nu stond Nederland uit!!!
Heb geprobeerd het weer aan te zetten, maar mijn verzoek blijft: willen jullie er s.v.p. even naar kijken en zorgen dat zowel mijn Nederlandse als internationale internet "aan" staan?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ggespp,

Bedankt voor je vraag 🙂. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat beide opties meerdere malen uit/aan zijn gezet. Op dit moment staan de opties 'internet op je mobiel - Nederland' en 'internet op je mobiel - Buitenland' aan. Ik vermoed dat het nog niet goed is doorgegeven aan het netwerk doordat het het binnen een korte tijd steeds uit/aan is gezet.

Zou je daarom nu even je telefoon uit/aan willen zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Hoera, alles werkt weer na het uit- en weer aanzetten van m'n telefoon.
Dat meermalen aan- en uitzetten komt doordat de aan-/uitknop op de site wonderlijk (voor mij althans) reageert. Als ik de knop naar "aan" schuif verschijnt er vervolgens een menuutje met "annuleren/wijziging bevestigen". Dat leidde bij mij tot wonderlijke resultaten. :-)

Maar hoe dan ook: de zaak werkt weer. Bedankt!!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Alex,

Hoera, alles werkt weer na het uit- en weer aanzetten van m'n telefoon.
Dat meermalen aan- en uitzetten komt doordat de aan-/uitknop op de site wonderlijk (voor mij althans) reageert. Als ik de knop naar "aan" schuif verschijnt er vervolgens een menuutje met "annuleren/wijziging bevestigen". Dat leidde bij mij tot wonderlijke resultaten. :-)

Maar hoe dan ook: de zaak werkt weer. Bedankt!!


En dat het nu werkt is het belangrijkste! 😃 Dank je voor je terugkoppeling!

Reageer