.

Beantwoord

instellingen email

  • 12 December 2012
  • 11 reacties
  • 584 Bekeken

hallo, ik heb een home emailadres en wil me daarvoor aanmelden. Je moet dan gegevens invullen bij ingaande server en uitgaande server. wat moet ik hier invullen om verbinding te kunnen maken.
Bedankt voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Alex 13 December 2012, 14:25

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum chamou,

Als je email van een eigen service provider gebruikt, zal je de smtp server van je provider moeten gebruiken. Deze gegevens kun je opvragen bij je provider waaraan de email gekoppeld is. Via deze link kun je een hoop smtp servers terug vinden. Kun je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
nog steeds zonder resultaat. als ik alles ingevuld heb, komt hij met de vraag Wilt u de account zonder SSL configureren. Bij zowel ja als nee, krijg ik geen verbinding.
Als uitgaande server heb ik ingevuld smtp.kpnplanet.nl en de gebruikersnaam mijn emailadres. Klop dit?
Badge +6
Hoi Chamou,

Ik kan je helaas hier niet verder meehelpen. Ik raad je aan naar een telefoonwinkel te gaan zodat de medewerkers je hiermee kunnen helpen.
na veel proberen en zoeken op internet voor de juiste instellingen is het mij gelukt. Zowel inkomend als uitgaand moet ik @home gebruiken.
Ik heb alles opgeschreven voor het geval ik het ng eens moet instellen. Maar toch bedankt voor de hulp, Alex en Natascha.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het delen van de oplossing chamou :D

Groetjes,

Alex
vul bij uitgaande server in mail.kpnmail.nl  dan beveiliging uit en bij internet toegang altijd mobiel internet.
anders kan je geen e mail verzenden als je mobiel bent en dus niet thuis op wifi zit.

succes,
mijn ikomende en uitgaande mail werkte goed, maar nu kan ik plotseling weer geen mails beantwoorden en verzenden. hij geeft aan dat hij mijn emailadres niet kent. hoe kan dat nu.
en hij doet t weer, rarara !!!
Reputatie 7
Badge +9
mijn ikomende en uitgaande mail werkte goed, maar nu kan ik plotseling weer geen mails beantwoorden en verzenden. hij geeft aan dat hij mijn emailadres niet kent. hoe kan dat nu.

Pleur je telefoon het raam uit nu....:D

Wat je ook nog zou kunnen doen, het account verwijderen en opnieuw installeren.  Is het proberen waard.
Reputatie 7
Badge +9
en hij doet t weer, rarara !!!
 
Hallelujah! Praise the Lord! :o
Badge
Hoi Chamou,

Fijn om te horen dat het weer werkt.

Reageer