.

Beantwoord

inloggen op KPNfon, kan dat?

  • 20 August 2015
  • 7 reacties
  • 414 Bekeken

Badge
Met Simyo zit ik op het KPN netwerk, ik heb thuis KPN kan ik met mijn simyo abonnement op KPNfon komen
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 12:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Wimpeye,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je hier graag meer informatie over ontvangt, kan ik goed begrijpen. Helaas moet ik je hiervoor doorverwijzen naar KPN. Het abonnement wat jij bij ons hebt, staat hier namelijk los van. Zoals ik het lees in de spelregels van KPN, zou je er gebruik van moeten kunnen maken. Pin me hier niet op vast 😉 Ik ga hier natuurlijk niet over. Je kunt het beste op deze pagina kijken. Je vindt hier een hele uitleg van KPN. Daarnaast kun je ook je vraag bij KPN op het Forum stellen. Zij kunnen je hier perfect mee helpen. Ik zou het leuk vinden als je ons even op de hoogte houdt. Daar kan ik ook weer wat van leren :)

Groetjes,
Angela
Kleine aanvulling op Angela :)


KPN FON is net zoiets als de Ziggo Wifispots. Je zult dus op die van KPN moeten inloggen met de gegevens die zij verstrekken of welke jezelf hebt aangemaakt via hun.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Raytje,

Bedankt voor je aanvulling 😃 Ik begrijp dat jij hier iets meer van weet. Bedankt dat je je kennis met ons deelt 🙂
Badge
Ik heb alles geprobeerd, ik krijg wel KPN wifi spots aangeboden.
Bij mijn gegevens van Mijnkpn staat dat ik geen beschikking heb over Fon.
Jammer, kan dus alleen met een KPN abonnement in je telefoon.
Ik lees dat u thuis KPN heeft. Bij een alles in 1 van KPN moet dit lukken..

Zie de link voor meer info;

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/informatie/internet/kpn-wifi-met-fon.htm
Badge
alles in van de KPN zonder tv ,(tv van Ziggo) dan geen KPNfon wel KPN hotspot
Reputatie 7
Badge +10
Jammer dat het niet gelukt is @Wimpeye! Meer dan dit kan ik helaas ook niet voor je doen. Als je nog andere vragen hebt, dan sta ik uiteraard voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer