.

Ineens geen internet meer

  • 5 October 2012
  • 6 reacties
  • 357 Bekeken

Hallo,

Ik heb al sinds mei 2012 een bundel met internet bij simyo. Internet deed het altijd prima maar ineens sinds een paar dagen heb ik geen verbinding meer. Mijn telefoon zegt alleen maar: kan geen verbinding met internet maken. 
Ik heb niks geïnstalleerd of gewijzigd de afgelopen dagen dus daar kan het niet aan liggen.

Graag hulp want de klantenservice heeft me al 25 min. in de wacht staan...

6 reacties

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen verbinding maar wel 122 MB tegoed!
Zijn er ook Simyo mensen die dit bekijken???? Want de klantenservice is weer onbereikbaar! Ik heb internet nodig!!
Zijn er ook Simyo mensen die dit bekijken???? Want de klantenservice is weer onbereikbaar! Ik heb internet nodig!!

Ik had mijn prepaid beltegoed opgewaardeerd om te kunnen bellen en om tot 7-10-2012 te kunnen internetten, alles ging prima ik kon internetten en bellen. Toen mijn beltegoed op was om te kunnen bellen kon ik ook niet meer internetten terwijl ik nog 124 mb had openstaan en het was nog maar 1 oktober dus moest ik nog een week internet kunnen gebruiken daar heb ik tenslotte voor betaald.

HOe zit dit? Ik durf anders geen internet meer op mijn mobiel te nemen via prepaid.

IK zou graag antwoord hebben omdat ik op deze manier geld weggooi...
Badge +2
Beste Suzan,

Alle instellingen staan bij ons goed op het netwerk. Wij hebben de internetinstellingen bij deze op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit on opnieuw aanzet kan je als het goed is weer gebruik van het internet maken.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste lotteB,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je internetverbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste femk,

Je hebt beltegoed nodig überhaupt verbinding te kunnen maken met het internet. Als je geen beltegoed heb wordt al het uitgaand verkeer en het internet geblokkeerd. Wij adviseren je je beltegoed op te waarderen om gebruik te kunnen maken van je resterende MB's.

Groetjes,

Arie

Reageer