.

Beantwoord

Ik wil graag de 10GB Internetbundel hebben. Waarom kan ik die niet kiezen?

  • 2 November 2019
  • 8 reacties
  • 328 Bekeken

Een vriend van mij heeft 20.000 mb bij jullie maar ik kan niet meer als 8000 mb kiezen hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Bas 4 November 2019, 17:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

20.000 MB kan niet. 

 

Wat wel kan is dat jouw vriend Simyo compleet heeft. Dat worden zijn bundels verdubbeld en heeft hij 16.000 MB. 

Reputatie 7
Badge +9

20.000 MB kan niet. 

 

Wat wel kan is dat jouw vriend Simyo compleet heeft. Dat worden zijn bundels verdubbeld en heeft hij 16.000 MB. 


20.000MB kan wel. Jouw vriend heeft de zoals Ray aangeeft Simyo compleet, en een oude bundel waarin 10.000MB zat. 10.000MB verdubbeld is 20.000MB. Helaas wordt die 10.000 MB bundel niet meer aangeboden.

Het hoogst haalbare is 16.000MB met de 8.000MB bundel met Simyo compleet om deze bundel te verdubbelen.

Zo oud dat ik het bestaan niet weet. 

Reputatie 7
Badge +9

Zo oud dat ik het bestaan niet weet. 

december 2018 waren ze volgens mij beschikbaar. Dat is niet heeeeeeeeeeel lang geleden, toch?

Ken het mij echt niet herinneren. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jordy 18, 

Welkom op ons forum! :blush:

We hadden een aantal maanden geleden een actie waarbij klanten konden kiezen voor een internetbundel van 10GB. Als je Simyo Compleet hebt, dan wordt dat dus in totaal 20GB. 

Helaas wordt de 10GB internetbundel op dit moment niet aangeboden. Jij kunt dus geen aanspraak maken op de aanbieding die die vriend van je destijds heeft gekregen… Sorry! :grimacing:

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

@Bas,

 

Je bent iets vergeten :D

Reputatie 7
Badge +10

Hi allemaal,

Haha, ik zie het. Ik weet zeker dat Bas jullie allemaal erg dankbaar is voor het reageren :D En ook ik ben dat! Bedankt, heren! 

Groetjes,

Jihane

Reageer