.

Beantwoord

Ik krijg mijn mobiele internet niet aan, wat nu?

  • 2 June 2016
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Mijn dochter heeft 1000 MB gekregen maar ze heeft geen 3G. Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Caspar 3 June 2016, 13:40

Bekijk originele reactie

7 reacties

Om te beginnen kijk of Internet aan staat op mijn simyo. Instellingen 》 netwerkinstellingen.
Ik heb ook het probleem dat mijn 3G niet aan gaat. Bij mij is het zo dat het schuifje op Mijn Simyo niet omgezet kan worden om internet in te schakelen, ik krijg daar steeds een melding dat het niet is gelukt.
Dit is toch de pagina waar het om gaat? Onderaan in de oranje balk staat de melding die ik krijg als ik het schuifje naar ja om wil zetten...
Ik weet niet welke browser je gebruikt maar probeer eens Chrome...werkt de simyo site het beste op. En anders bijvoorbeeld cookies en cache wissen.

Het is de juiste pagina.

Geen resultaat - ff laten weten - wacht op de moderator...

Suuk 6
Bij mij is het ondanks de tips van Friesian nog niet gelukt helaas. Bij jou wel Eva? Hopelijk kan iemand van Simyo er naar kijken, want ik krijg overal dezelfde melding.
Wacht geduldig op de moderator, ik ben ook klant.

Lees....
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/vanmiddag-gaan-de-lichten-de-spotlight-gaat-aan-34147
Reputatie 5
Badge +9
Hoi evavanwijngaarden,

Wat vervelend dat je internet het niet doet, helemaal nu je 1000 MB hebt gekregen!

Ik heb je internet gereset en daarmee opnieuw aangemeld op het netwerk. Verder kan je de instellingen van je toestel even checken. Kijk hier hoe de instellingen in je toestel moeten staan. Ik hoor graag van je of het heeft geholpen.

@Hermien84 Ik heb dit ook voor jou gedaan. Je hebt je vraag ook in een ander topic gesteld. Ik zal jou daar verder helpen. Klik hier om naar je eigen topic te gaan.

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer