.

Beantwoord

Ik krijg geen verbinding met 3G. Wat moet ik doen?


Hallo simyo,

Ik heb 1000 mb gekocht en toen ik mijn 3G aan wou zetten deed die het niet, er staat ook geen 3G teken boven. Ik heb hem al een paar keer aan en uit gedaan en op mijn account 3G aan gedaan, weten jullie wat ik moet doen?

Mvg.
icon

Beste antwoord door RicoK 18 April 2017, 12:45

Bekijk originele reactie

13 reacties

Op jouw mijn simyo staat internet aan. Maar volgens mij mis je de APN voor je toestel.
Geef even aan welk toestel je hebt.
Reputatie 7
Wat voor een telefoon heb je?

Heb je prepaid? In dat geval moet je over een positief saldo beschikken om gebruik te kunnen maken van een databundel.
Sorry wat houd APN in ?
Ja ik heb prepaid
APN staat voor Acces Point Name. Dit zijn instellingen op je telefoon die juist moeten zijn anders werkt je internet niet. Vandaar de vraag wat voor merk en model telefoon je hebt.
Reputatie 7
Heb je hier al eens gekeken?: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-148

Je kunt hier ook verder klikken door naar 'Toestelhulp' te gaan en daar je toestel of een gelijkwaardig toestel zoeken.

NB Let wel, nogmaals, dat je over een positief prepaid bel-/sms-saldo beschikt, want zonder een positief saldo kun je ook niet internetten!
Iphone 6 heb ik en daar heb ik al naar gekeken maar begrijp ik niet helemaal.
Klik op de link en volg de stappen.. Kind kan de was doen :)
https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl&u=0

Maar nogmaals de vraag. Heb je naast je databundel nog gewoon beltegoed? Die vraag lijk maar niet te beantwoorden maar zoals RicoK al 2x heeft aangegeven, geen beltegoed geen internet.
Nee ik heb geen beltegoed..
Reputatie 7
In dat geval moet je eerst je beltegoed aanzuiveren/opwaarderen voordat je kunt gaan internetten!
Oke heel erg bedankt !!
Reputatie 7
Graag gedaan en veel succes en plezier!
Badge +7
Hoi Anoniemj,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat jammer dat je geen verbinding kunt krijgen met internet! Dit komt inderdaad omdat je geen beltegoed hebt. Hierdoor is je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt nu niet meer bellen, sms'en en ook niet internetten. Zelfs niet met een internetbundel. Je kunt nog wel gebeld worden.

Als je weer opwaardeert, wordt je simkaart automatisch gedeblokkeerd. Je kunt dan ook weer internetten. De instellingen op Mijn Simyo staan in ieder geval allemaal goed, dus dat zal geen probleem zijn.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, RicoK en Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp heren 🙂

Reageer