.

Beantwoord

Ik krijg een waarschuwing 80% heb nog 2000MB staan

  • 6 May 2017
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

krijg waarschuwing 80% heb nog 2000MB staan
icon

Beste antwoord door Samantha 7 May 2017, 11:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Bericht is realtime stand op app / MijnSimyo niet. Zou het maar wel serieus nemen.
Badge +7
Hoi Heemstede123,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het erg verwarrend is als je een sms krijgt dat je 80% van je bundel verbruikt zou hebben, terwijl je ziet dat je nog 2000 MB tegoed hebt.

De sms'jes die je ontvangt, worden altijd realtime vanuit het netwerk verstuurd. Je verbruik op Mijn Simyo wordt altijd met een vertraging bijgewerkt. Hierdoor komt je verbruik niet altijd overeen met de sms'jes die je ontvangt. Daarom adviseren we altijd om uit te gaan van het sms'je die je krijgt. Heb je inmiddels ook al een sms'je van 100% ontvangen?

Ik zie bij jouw verbruik dat je nu nog ruim 1900 MB tegoed zou hebben. Het laatste internetverbruik dat is verwerkt, heeft plaatsgevonden op vrijdag 5 mei. Heb je sindsdien nog gebruik gemaakt van mobiel internet? Zo ja, dan loopt jouw verbruik blijkbaar enorm achter. Wil je dit vandaag nog in de gaten houden? Als je verbruik na vandaag nog niet overeenkomt met je sms'je, gaan we even kijken wat hier aan de hand is.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer