.

Vraag

Ik kan mijn internetbundel niet opzeggen

  • 10 April 2012
  • 10 reacties
  • 1099 Bekeken

Badge
Beste medewerker,

Ik wil graag mijn internetbundel opzeggen. Als ik echter op de knop 'internetbundel opzeggen' klik, krijg ik een witte pagina en lukt het me niet om mijn internetbundel op te zeggen. Zou u mij misschien kunnen helpen? Alvast bedankt!

MVG,

Jason Schouten

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Yajason,

Volgens ons systeem is er iets verkeerd gegaan met je internet bundels. Je internet bundel is per 1/4/12 beëindigd. Er is er echter ook weer 1 toegevoegd per 1/4. Deze hebben we weer laten beëindigen. De kosten zijn per abuis echter ook in rekening gebracht. Deze zullen we echter weer verrekenen met je april factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Heel erg bedankt voor je hulp! Het probleem is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Jason Schouten
Geachte heer, mevrouw,



Ik ben inmiddels al een paar maanden bezig om mijn abonnement op te zeggen. Het wil maar niet lukken en ik krijg nog steeds rekeningen.

Kunt u mij a.u.b. nog een keer helpen?



MVG

E.Doedes
Reputatie 2
Badge +4
Beste E. Doedes,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt het abonnement opzeggen door in te loggen met het mobiele nummer (van het abonnement) en het bijbehorende wachtwoord. Hierna kun je onder het tabblad Selfservice het abonnement opzeggen per 1 juni 2012.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo,
Ik heb afgelopen maand ook een paar keer geprobeerd mijn internet abonnement op te zeggen maar kreeg ook elke keer een witte pagina. Nu is het een nieuwe maand en wil een andere bundel van 500mb maar kan niets aanklikken en weet nu ook niet of ik nog een bundel heb.

Kan iemand dit aanpassen voor mij?

Met vriendelijke groet,
Bianca Klumper
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bianca,

Het is mogelijk dat de website door een fout je opzegging niet heeft kunnen uitvoeren. Je kunt nu gewoon een internet bundel regelmatig bestellen. Je hoeft dus niet eerst de huidige internet bundel op te zeggen. Overigens zie ik dat je al meer dan 6 maanden klant bent. In jouw geval betaal je voor de internet bundel regelmatig 9,99. Je huidige internet bundel zonder korting bevat meer mb voor dezelfde prijs. Daarom is de wijziging voor jouw aansluiting niet voordeliger.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,



Als ik het goed begrijp dan kan ik deze bundel die ik nu heb gewoon houden voor de prijs van 9,99? Ik dacht dat de prijs omhoog ging omdat ik bijna een jaar dit abonnement heb dus vandaar dat ik naar beneden wilde met de MB's. Als ik nu niets verander loopt deze internet bundel dan gewoon door volgende maand?



Groetjes

Bianca
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bianca,

Je kunt inderdaad het beste de huidige internetbundel behouden. Je ontvangt bij je huidige internetbundel 1 GB aan data voor €9,95 per maand.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo,
Ook ik heb mijn internetbundel gewijzigd, van 1000 MB naar 500 MB per maand. In mijn overzicht staan nu 2 internetbundels geactiveerd en 1 daarvan kan ik niet opzeggen. Dan krijg ik een witte pagina. Kan dit verholpen worden?
M.v.g
Badge +2
Beste ilsse,

Wij zullen de kosten van de internetbundel van 1GB vergoeden. Dit zal u terugvinden op de volgende factuur. Ook heeft u vanaf volgende maand alleen de 500 MB. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie