.

Beantwoord

Ik heb wel een 4G netwerk, maar geen internet. Hoe kan dat?

  • 21 November 2017
  • 5 reacties
  • 22089 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hi,

Ik heb wel 4G maar geen internet.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- telefoon opnieuw opgestart
- in de Simyo app internet uit en aangezet en telefoon vervolgenden opnieuw opgestart
- hetzelfde net mobiel internet in de instellingen
- Simkaart opnieuw in de telefoon plaatsen
- opnieuw op netwerk automatisch selecteren klikken

Zou je hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes Jacco
icon

Beste antwoord door PaulH 21 November 2017, 23:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Jacco1993,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Datagebruik moet bij de apps inderdaad aan staan om gebruik van internet te kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen!

Bedankt voor meedenken PaulH en Friesian :)

Groetjes,
Niels

Bedankt voor je reactie, die mogelijkheid heb ik op dit moment even niet. Gisterochtend had ik nog wel gewoon internet en daarna niet meer.. is er nog iets anders te proberen?

Controleer of de APN nog steeds goed staat ingevuld, eerst wel internet. Bel/sms werkt wel(?).
Een reset zal nodig zijn. Heb je data dringend, snel, nodig. Bel dan even met de klantenservice op nummer 1200 dat werkt het snelst of bijvoorbeeld stuur een tweet via Twitter.

*edit*
Probleem opgelost lees ik.
Bedankt voor het laten weten.
Reputatie 1
Badge
Hi Paul, bij instellingen - datagebruik stond het internet bij alle apps uitgeschakeld. Ik heb dit weer geactiveerd en het werkt nu weer!

Groet, Jacco
Reputatie 1
Badge
Hi Paul,

Bedankt voor je reactie, die mogelijkheid heb ik op dit moment even niet. Gisterochtend had ik nog wel gewoon internet en daarna niet meer.. is er nog iets anders te proberen?

Bedankt.

Groeten, Jacco
Reputatie 5
Badge +6
Hey,

Een makkelijk ding om te proberen: een kruistest.
Dit houdt in dat je je sim in een andere telefoon stopt en een andere sim in jouw telefoon.

Hiermee kun je snel en eenvouding zien waar het probleem zit.
Laat je weten wat het resultaat is?

Groet Paul.

Reageer