.

Beantwoord

Ik heb tijdelijk internet via prepaid nodig, kan iemand mij van advies voorzien?


als kers verse simyaan (prepaid) wil ik graag het volgende weten:

 wat is de beste internet-l/belbundel om op een beurs via onze samsung s4 te laten pinnen
 het is een 2 daagsebeurs.

 hoe ver van te voren moet dan de bundel geactiveerd worden,  op de dagen zelf  of eerder

in iedergeval dank aan allen voor de genomen moeite
Groet
Thijs
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 March 2015, 21:42

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 6
Badge +10
we staan nog maar 2x per jaar op de beurs (brei- en Haakdagen) in Februari  Rijswijk de broodfabriek en Oktober  Zwolle de IJsselhallen.
 


Hoi rollendewielen,

Wat leuk! Fijn dat je in geval van een beurs lekker op internet kunt. Dat is nog eens flexibel 😉!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rollendewielen,

Leuk om te horen.
Maar nog leuker om te horen is dat je simyo vaker gaat gebruiken hiervoor
we staan nog maar 2x per jaar op de beurs (brei- en Haakdagen) in Februari  Rijswijk de broodfabriek en Oktober  Zwolle de IJsselhallen.
 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rollendewielen,

Leuk dat je een kleine update geeft 😃 Super om te horen dat het soepel is verlopen. Graag gedaan hoor 😮 We helpen je natuurlijk graag.

Ik ben ook benieuwd, hoe vaak sta je op beurzen? 😮
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rollendewielen,

Wat mooi dat het je zo goed is bevallen en dat jullie dat nu vaker gaan doen.
Ook fijn dat de bundel nog niet helemaal op is!

Denk je er wel aan dat het te goed na 6 maanden niet gebruiken vervalt! Je krijgt wel een waarschuwing van te voren maar toch.
Op hoeveel beursen staan jullie eigenlijk in een jaar?
Kleine update

we hebben de beurs dagen weer achter de rug het was echt bere gezellig.
het pinnen is  na wat gesputter met de verbindingen de eerste dag, (simpel een symbooltje vergeten aan te tikken)
de tweede dag geweldig goed verlopen via de maand internet bundel.
zelfs nog ruimschoots  tegoed overgehouden. kosten vallen dus reuze mee
volgende keer weer de zelfde  bundel activeren en gaan met de brei en haak pennen.
Dank voor jullie reacties en adviezen
Reputatie 5
Badge +11
Ik zie je al zitten...
http://www.sherv.net/cm/emoticons/winter/knitting-smiley-emoticon.gif
Reputatie 4
Badge +10
Hahah maikel.twinnie leuk idee! Alleen raakt het bij mij altijd in de knoop. Ik ga er dus maar een eind aan breien 😮
Wacht nog steeds tot je een steekje laat vallen 😉
Reputatie 5
Badge +10
😞.

Kon ik niet zien vanaf de mobiel en ik was te lui om hem aan te tikken.
Succes met Breien en Haken.

@Naomi,
Misschien iets voor jou om mee te gaan?
Het zijn de Brei- en Haakdagen in de brood fabriek in Rijswijk 20 + 21 Maart  a.s.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rollendewielen, Wat leuk dat jij je vraag hier op ons forum stelt:) Je ziet dat je direct vanuit alle kiertjes wordt geholpen. En wat voor hulp:D Zeer uitgebreid, en meerdere tips! Fijn om te zien.

Vergeet niet voordat je naar de beurs toe gaat de optie 'internet op je mobiel' te controleren via Mijn Simyo. Naar wat voor een beurs ga je toe?

@Friesian en Maikel.martens super bedank voor jullie hulp! @maikel, zo te zien heeft die link niets met de module te maken;)
Reputatie 5
Badge +10
Hartelijk bedankt voor je terug koppeling.
ik ga de link en module die je zei eens bekijken
't is ff zoeken hoe te reageren maar uit eindelijk is het gelukt:o

Friesian,

bedankt  is heel duidelijk.  ik ga dus voor de maandbundel dan moet het goed gaan
de skeeler is maatje xxxxxl   of wel      oo-----------/oo--o    max 40 ton :D

Maikel,

Ook bedankt,
ben zelf in bezit van pin apparaat via smartphone (sum up)
is goed koper dan pin huren

nogmaals dank
Thijs

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608033486893091732&pid=15.1&H=106&W=160
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Ik wil mij nergens mee bemoeien maar heb je al een pin terminal?
Zo nee. De meeste draadloze gaan via GPRS.
Meestal als je een pin automaat huurt zit dit allemaal erbij inbegrepen.

Als je ons vertelt of je een pin terminal al hebt en module kan ik je misschien verder helpen.
Graag je reactie.
Hoi rollendewielen, (doet me denken aan skeeleren, alleen zouden het dan wieltjes zijn :))

Verwacht je veel te moeten bellen op die beurs?
Misschien dat je zelf al een inschatting kunt maken hoeveel je nodig zult hebben, daarom onderstaande uitleg.

Simyo prepaid kent geen belbundel wel internetbundels.
Een dagbundel (20 MB) is 24 uur geldig vanaf activatie, zolang deze geldig is kun je geen nieuwe activeren voor de 2e dag.
Een maandbundel 100 MB, lijkt me dan gunstiger als voorbeeld. Voorzie je dat je veel zult bellen zou je het beste ervoor zorgen dat je genoeg beltegoed op je nummer hebt staan.

Waar je ook aan kunt denken is de keuze voor Sim only maandelijks opzegbaar.
Als voorbeeld 200 minuten/sms kost 6 Euro (enigszins eenvoudige vergelijking bij prepaid wordt alleen de 1e minuut volledig gerekend en daarna per seconde).
Prepaid zou je "bijna" kunnen stellen 200 minuten/sms kosten 20 Euro.
200 MB kost 6 Euro. Ook hiervoor geldt tijdetijdens het actief zijn van de MB bundel kun je die niet wijzigen, probeer dus zo goed mogelijk in te calculeren wat je nodig zult hebben.
Blijf vooral binnen de bundel, anders lopen de kosten snel op. Data monitor ! Of gegevensgebruik van telefoon.
Meer duidelijkheid.....
prepaid.         Sim only vergelijk maar eens maandelijks opzegbaar.:)
Aanzetten van bundel(s) gebeurt via Mijn Simyo, online !
Je kunt na een maand altijd weer je aansluiting terugzetten naar prepaid.
Groot verhaaltje geworden, nietwaar? http://us4all.50webs.com/smilies/zwaaien/JNzwaai2.gif
Lang verhaal kort, uiteindelijk beslis alleen jij.

Heb ik het je duidelijk uitgelegd?

Groet van het paerdjuh.
Friesian.

Reageer