.

Beantwoord

Ik heb sinds kort geen internetverbinding meer. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 9 June 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik kan sinds enige tijd alleen internetten via het thuis netwerk. Buiten de deur krijg ik geen verbinding. Ik heb een Wiko Ufeelprime.
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
icon

Beste antwoord door Samantha 13 June 2017, 10:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Je schrijft sinds enige tijd. Betekend dat je het voorheen wel kon? Was dat met hetzelfde toestel of was er een andere telefoon die gebruikt werd?
Voorheen kon ik wel internetten met hetzelfde toestel
Badge +7
Hoi G_errit,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je internet ineens niet meer werkt! Ik heb je internetoptie een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.

Als dit niet het geval is, controleer dan of de APN-instellingen in je toestel goed staan. Bij APN vul je portalmmm.nl in, bij gebruikersnaam vul je KPN in en bij wachtwoord vul je GPRS in. Ik zie ook dat je onlangs een 4G bundel hebt aangeschaft. Heb je 4G ook al aangezet in je toestel?

Mochten deze oplossingen ook niet werken, dan kun je het beste een kruistest uitvoeren. Je stopt dan jouw simkaart in een ander toestel, en een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we zien of we de oplossing voor dit probleem moeten zoeken bij je simkaart of bij de instellingen van je telefoon.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer