.

Beantwoord

Ik heb problemen met wifi. Wat nu?

  • 21 November 2021
  • 10 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een bundel met WiFi smartphone a50 galyxi had geen problemen  ,maar kreeg ineens bericht 

dat ik besparende WiFi kon gebruiken , oké ik gedaan , maar nu komt het probleem ik liep buiten

en toen deed WiFi mijn bundel het niet kon niks versturen , hallo dat was niet oké  , maar hoe krijg ik 

weer in orde , ik weet het niet ,moet naar buiten om te controleren  , wie weet raad  Kleppertje 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 November 2021, 19:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi @Kleppertje  

WiFi staat buiten Simyo, het is draadloos internet met een beperkt bereik, bijvoorbeeld als thuisnetwerk.

https://www.killmybill.be/nl/wifi/

Simyo sim only (of prepaid) levert mobiel internet in bundels met bellen, sms en internet bundels in GB bijvoorbeeld.

https://www.simyo.nl/sim-only/internet

Dus in het kort.. buiten heb je mobiel internet nodig via de simkaart van je provider (Simyo).

Dusss. Even deze INFORMATIE ter harte nemen.

 

Reputatie 1
Badge

/hallo ik heb Sim only betaald €14 zit altijd binnen mijn bundel 

hier had ik nooit last van , kon gewoon buiten een herfstplaatje.  versturen 

hoogstens maar 2 dit probleem wat ik nu hebt , komt gewoon dat ik er 

mee accoord ben gegaan via.  Een.  Bericht. Over.WiFi. Zou besparend zijn 

had ik het maar nooit gedaan,, wist ik maar wie. , dat was , oké 

ik kon buiten altijd versturen , onbegrijpelijk. , Vr groet Kleppertje. 

Reputatie 7

@Kleppertje Ik zou je heel erg graag willen proberen te helpen, maar van je laatste reactie kan ik echt geen chocolade maken. Ik begrijp er helemaal niets van.

Zou je je bericht willen nazien en hiervan een beter leesbare versie willen plaatsen?

Hoi @Kleppertje 

Kun je wat meer vertellen over dat bericht? Was het het een sms met een link? Was het misschien een advertentie van een app waar je op geklikt hebt.?

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Kleppertje,

Dankjewel voor je bericht en welkom op het Forum!

Ik heb ook moeite met het begrijpen van je bericht. Als het inderdaad met WiFi te maken, dan staat dit niet in verbinding met Simyo. Wij zijn verantwoordelijk voor het bellen en internetten via je mobiele netwerk. Als je bedoelt dat je geen internet hebt buiten de WiFi om en je wél gebruik maakt van een databundel bij Simyo, dan ligt dat waarschijnlijk wel bij ons. Als dit het geval is kijk ik graag even met je mee en mag je een berichtje sturen via deze chat.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Hoi @Kleppertje,

Dankjewel voor je bericht en welkom op het Forum!

Ik heb ook moeite met het begrijpen van je bericht. Als het inderdaad met WiFi te maken, dan staat dit niet in verbinding met Simyo. Wij zijn verantwoordelijk voor het bellen en internetten via je mobiele netwerk. Als je bedoelt dat je geen internet hebt buiten de WiFi om en je wél gebruik maakt van een databundel bij Simyo, dan ligt dat waarschijnlijk wel bij ons. Als dit het geval is kijk ik graag even met je mee en mag je een berichtje sturen via deze chat.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Ik denk dat @Veerle achter de https dit : is vergeten  in deze chat.

https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=44482 🙂

​Veerle bedoeld waarschijnlijk, wil je mij een privébericht sturen?

 

 

 

Reputatie 7

Top! @Friesian

Reputatie 1
Badge

Hallo ,even berichten aan u allen , daar ik nu allerlei vragen binnen krijgt 

dat ik buiten niet kon versturen , inmiddels ben inkuilen opnieuw buiten 

gaan proberen , en hij doet het prima foto,s berichtjes kon alles versturen 

dus opgelost dit probleem , Frisian en alle anderen bedankt voor jullie inzet 

ik ben weer happy , Vr groet Kleppertje 

Reputatie 1
Badge

Alles is opgelost , hij doet het weer goed.  Vr groet. Kleppertje 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Kleppertje,

 

Fijn om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

 

Bedankt @RicoK en @Friesian voor het snel reageren 😊.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer