.

Vraag

Ik heb perongeluk extra mb teveel gekocht. Wat nu?

  • 18 October 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Vanmiddag heeft mijn man oer ongeluk 5x 500 mb gevraagd, dat moest 1x zijn! Kunt u dit aub nog voor ons wijzigen? Wij zijn in Spanje en mijn man kan niet bellen en gebeld worden...vr gr Alberdien Westerink

Nr jkr Westerink 


4 reacties

Reputatie 7

@Baronvanlynden Twee dingen:

  • Waarom ‘crosspost’ je (https://forum.simyo.nl/buitenland-88/fout-gemmakt-mb-45875)? Een probleem/vraag wordt niet sneller opgepakt als je deze op meerdere plekken neerlegt?
  • Én, belangrijker, want het gaat om je privacy, waarom zet je hier je telefoonnummer neer? Dit is een openbaar forum waar iedereen, niet alleen klanten, in/op kunnen. Heb je de melding niet gezien, zodra je een bericht plaatst?

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal dit verder oppakken en je telefoonnummer verwijderen.

Reputatie 7
Badge +7

Een beetje meer respect voor iemand van adel. 400 jaar geleden zou dat een zware straf opgeleverd hebben.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Baronvanlynden,

Bedankt voor je bericht. Allereerst is het inderdaad niet toegestaan om je persoonlijke gegevens openbaar te delen, ik heb daarom jouw 06-nummer uit het bericht verwijderd voor je eigen veiligheid. Ik zie dat @RicoK al heeft uitgelegd waarom (Bedankt!). 

Ik kan me voorstellen dat dit niet helemaal de bedoeling is geweest maar helaas kunnen wij op dit moment de bundels niet terugdraaien. Dit omdat de extra gekochte MB's direct actief worden nadat ze zijn aangeschaft! Als de overige extra MB's niet zijn verbruikt deze maand dan kan je het beste vanaf 1 november contact met ons opnemen. Als wij inderdaad terugzien dat de extra MB die perrongeluk zijn aangeschaft niet zijn gebruikt kunnen wij dit voor je laten vergoeden 😊. Je kan mij dan tegen die tijd een privébericht sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

Een beetje meer respect voor iemand van adel. 400 jaar geleden zou dat een zware straf opgeleverd hebben.

Ik ben respectvol, maar respect heb je natuurlijk niet automatisch, omdat je van adel bent ;) Respect moet je wel verdienen ;)

Reageer