.

Beantwoord

Ik heb in een korte tijd een hoop internet verbruikt, waar kan ik terug zien waaraan het verbruikt is?

  • 18 April 2021
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een mail gehad met hoogverbruik. In korte tijd zijn er hoge verbruikskosten gemaakt. Ik schrik ervan. Het is de telefoon van mijn zoon. Hij zit altijd thuis op de WIFI. 

Omdat de telefoon geblokkeerd is, moet ik  €100,00 betalen en dat heb ik nu ook gedaan. Maar hoe kan het dat hij nu zo extreem hoog verbruik heeft? Heel vreemd dat dat nu pas gebeurd. 

Ik heb nu ook in het forum gelezen over het uitzetten van het mobiele netwerk en jullie coulance regeling. Wat is deze regeling. Ik hoor het graag. 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 19 April 2021, 14:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi DuukLK,

 

Wat naar dat je in een korte tijd een hoop internet hebt verbruikt. Het is handig om even na te gaan waar het aan heeft gelegen, bijvoorbeeld de wifi assistentie of een automatische update van de software. Je kunt aan de hand van deze link het beste even bekijken wat er is gebeurd. Wanneer je dit gedaan hebt en achterhaald hebt wat er is gebeurd kijk ik graag met je mee naar de gemaakte kosten, hier mag je een mij een privébericht voor sturen met daarin de adresgegevens en mailadres.

 

Mocht je er niet uitkomen, laat het gerust weten! Succes!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer