.

Beantwoord

Ik heb hoogverbruik, hoe kan dat?

  • 3 May 2014
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

(Graag zou ik 3 vragen beantwoord willen zien;)

Afgelopen nacht, toen Ik sliep,  ben ik door voor mij nog onbekende reden door mijn data bundel geschoten. Ik heb juist een data bundel van 1500 mb gekozen, zodat ik zeker ben van mijn kosten, want dat is voor ons budget erg belangrijk. Zoals jullie kunnen zien gebruik ik daar elke maand zeker niet alles van. Vanmorgen werd ik wakker door drie berichten achter elkaar van 50%, van 100% verbruik, en direct daarna dat ik geblokkeerd wordt wegens hoogverbruik. (ik heb nu gelezen waarom dat zo kan gaan)
Nu is mijn buiten bundel gebruik opgelopen tot € 209,29 = 
Ik zag dat ik binnen 1 uur ,  23 momenten van elk -  2 min en 77 sec (buiten mijn bundel) telkens een bedrag van € 8.79 verbruikt zou hebben.      

VRAAG 1: Klopt dit ?

Ondertussen heb ik mijn data ingesteld voor alleen wifi en heb ik, via jullie site de Onavo app geinstalleerd. (Maar dat is voor de toekomst). Bij mijn vorige provider (waar ik over het algemeen meer moest betalen en dus overgegaan ben) wist ik dat je bij Max € 50,=    de data verbroken werd. (wat mij bij mijn toen  500mb bundel 1x gebeurd is in 2 jaar)

VRAAG 2: Kunnen jullie daar voor iedereen ook mindering in aanbrengen?

Graag zou ik ook door jullie tegemoet gekomen willen worden, want € 200,- euro
betalen betekend voor het gezin een hele grote strop. 

VRAAG 3 : Willen jullie dit ook voor mij doen?

Graag hoor ik of hier iets mogelijk in is. Ik heb zelf (zoals beschreven) ook al stappen ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen.


Met vriendelijke groet,

Rene
icon

Beste antwoord door Ernst 5 May 2014, 15:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi rexe, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je vanmorgen met deze vragen ook al gebeld hebt. Je bent volgens mij ook prima geholpen en tegemoetgekomen.
Heb je nog vragen waar ik je bij kan helpen?

Reageer