Ik zal maar eerlijk zijn, maar wij zijn ons vandaag rot geschrokken. Mijn dochter had een onbeperkte lage snelheid internet bundel van 10 euro (voor een maand onbeperkte mb's lage snelheid). Om ervoor te zorgen dat het automatisch verlengt werd had ik automatische incasso aangezet als de bundel onder de twee euro kwam. Ik heb toen geprobeerd om automatisch te verlengen aan te zetten voor de lage snelheid internetbundel, maar ik kon het niet aanklikken op dat moment. Ik dacht dat het systeem nog even door moest krijgen dat automatisch verlengen aanstond. Kortom dit stond dus niet aan. Vervolgens is de internetbundel afgelopen, maar mijn dochter leest nooit sms'jes, dus die heeft dit niet doorgehad. En om een lang verhaal kort te maken heeft zij in twee dagen, terwijl we ook in de thuiswifi zaten, toch erg veel kosten gemaakt. Er zijn zelfs afschrijvingen gedaan terwijl haar telefoon in de nachtstand stond. Het was in totaal 800 euro. En dat voor de feestdagen. We zijn echt erg verdrietig dat dit zo heeft kunnen gebeuren. Misschien moeten jullie aan het automatische afschrijven wel een maximum zetten op een dag, want echt niemand wil 800 euro betalen voor twee dagen internet verbruik. Ik zit nog te trillen en moet er niet aan denken als ik dit nog later had gezien.
Misschien moeten er wel iets mee alarmbellen afgaan als er zoveel wordt afgeschreven.