.

Beantwoord

Ik heb geen SMS ontvangen over het volledig verbruiken van mijn internetbundel, hoe kan dat?

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Hoi,
Zaterdag kreeg ik netjes een berichtje over dat ik aan het limiet zat van mijn data verbruik. (1000mb). Zoals ik normaal gesproken ook krijg, super fijn! Maar vandaag kreeg ik een mailtje over mijn factuur van augustus en daar in stond dat ik die maand een stuk over mijn data-bundel gegaan ben, waar ik best wel even van stond te kijken. Normaal ontvang ik namelijk een bericht/sms over dat ik 80% van mijn data verbruikt heb of dat ik aan mijn limiet zit alleen die heb ik toen helemaal niet ontvangen..
hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Bas 20 September 2019, 12:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi JB van den Broek,

Ik heb even gekeken en volgens onze gegevens is er toch echt een sms'je verstuurd op het moment dat 80% en 100% van je internetbundel volledig verbruikt waren.

Kun je echt niks terugvinden in je toestel? We hebben die 100%-notificatie verstuurd op 26 augustus om half 2 's nachts (01:38 uur om precies te zijn).

Begrijp overigens wel dat het niet de bedoeling was om deze extra kosten te maken. Ik stuur je even een privéberichtje wat de kosten betreft!

Kan ik je verder nog ergens mee helpen op dit moment? 😊

Groetjes,
Bas
Hoi Bas,

Ik heb nog eens gekeken maar ik kan de notificaties echt nergens terug vinden, niet in mijn SMS-inbox en ook niet in mijn berichten box op de Simyo app (waar wel die van deze maand in staan).

Ik zal even mijn privéberichten checken, super bedankt voor de zeer vlotte reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Hi JB,

Top! 😃 Mocht je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen, laat je me dat dan weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer