.

Beantwoord

Ik heb geen service. Wat nu?

  • 8 September 2017
  • 13 reacties
  • 125 Bekeken

mijn iphone doet het niet sinds weken, gisteren Apple helpdesk gebeld, ging allemaal goed 24 uur wachten op link en nu ik de link heb geopend en nieuw wachtwoord heb doet mijn mobiel het niet meer zegt geen service (wifi dingetje)
icon

Beste antwoord door Caspar 9 September 2017, 13:54

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mirachytha,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je iPhone niet werkt 😞

Je zegt dat het een wifi-dingetje is? Wat bedoel je daar precies mee?

Ik heb je simkaart gereset, waarmee alle instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe hiervoor alleen even je toestel uit en aan. Heeft het geholpen?

Groetjes,
Caspar
na de apple krijg ik: sim vergrendeld, plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren
daaronder in het blauw: ontgrendel en dan krijg ik links in de bovenhoek :geen service met die drie golfjes wat ik noem als wifi
dan verder geeft hij aan fout bij activering, het activeringsverzoek kan niet worden voltooid
Reputatie 7
Badge +6
Weet niet of je de mogelijkheid hebt maar plaats je simkaart in een ander toestel en verander je pincode in 4x nul en plaats hem dan terug in je iphone.
bedankt Ron, maar helaas ik heb verder niets meer
Reputatie 7
Badge +6
Telefoonwinkel vriendin buurman o i d 😉
ja dank je wel Ron voor de reactie, maar woon in een aanleunwoning met allemaal "oudere" mensen bij een leefgemeenschap voor ouderen en zal wachten tot morgen de technische dienst weer werkt, misschien kan en wil die mij helpen,
dank je wel
Reputatie 7
Badge +6
Die gaan je vast helpen😁....Dan maar hopen dat je probleem is opgelost, hoor het wel.
ik ga het proberen en je hoort van mij en nogmaals bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mirachytha,

Wat bijzonder! Ik zie dat je simkaart wel actief is op het netwerk. Laat je even weten of hij wel werkt in een ander toestel? Als het dan ook niet lukt, dan stuur ik je met alle liefde een gratis, vervangende simkaart toe.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
ja dat is dan zeker wel heel raar, want is in een ander toestel gedaan moest wel verklein de kaart en deed hij ook niets, heel lief en netjes van jou bedankt voor je reactie
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Mirachytha,

Wat balen dat je simkaart in een andere telefoon ook niet werkt. 😞 Ik zie dat er een nieuwe simkaart is besteld op 9 september, heb je deze inmiddels ontvangen? Je kunt hem dan activeren via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart activeren. Je behoudt gewoon je nummer en beltegoed met die nieuwe simkaart. Laat je het me weten of het wel werkt met de nieuwe simkaart?

Groetjes,
Els
Hoera!!! De post was laat, maar de nieuwe simkaart werkt.
Iedereen bedankt voor het helpen.
Begrijp niet helemaal waar het door komen kan, maar misschien omdat de andere simkaart er een paar keer uit is geweest, maar goed het is opgelost
mvr groet,
Mirachytha






mvg
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mirachytha,

Wauw, dat is goed nieuws!

Heel graag gedaan namens Caspar, Els en Jihane. :D

Groetjes,
Asma

Reageer