.

Beantwoord

Ik heb geen internet (APN en sim al gecheckt). Wat nu?

  • 6 June 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

edit door @Thomas  17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Hallo,

Ik heb geen internet. Mobiele gegevens aan, standaardinstellingen gedaan bij APN, opnieuw opgestart, geen succes, bij mobiele netwerken APN zelf handmatig toegevoegd en goed ingesteld, again geen succes, sim kaart gecheckt op nummer, maar volgens mij moet deze 4G wel ondersteunen (sim nummer begint niet met 4 in ieder geval, las dat die sim kaarten te oud zijn), maar goed ik krijg zelfs geen 3G verbinding dus ja. Ik heb toen ik mijn abbo verlengde bij simyo een databundel toegevoegd maar kan er dus al dagen geen gebruik van maken.:@ Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Canali 6 June 2017, 18:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Laat maar Internet in Nederland stond uitgeschakeld bij netwerkinstellingen mijn simyo, sorry ik kan niet vinden hoe je een topic moet verwijderen
Badge +7
Hoi Canali,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je geen internetverbinding kreeg! Gelukkig heb je het zelf al opgelost door de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan te zetten op Mijn Simyo.

Laat je het weten als we je weer ergens bij kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha
@Canali

Je kunt een geplaatst topic niet verwijderen,dus kun je die info ook niet vinden.
Reputatie 5
Badge +9
Inderdaad Friesian!

@Canali Je hoeft het topic ook niet te verwijderen hoor. Zo kunnen andere mensen namelijk ook zien welke oplossing bij jou heeft gewerkt! Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Caspar

Reageer