.

Beantwoord

Ik heb extra kosten gemaakt voor internetverbruik. Kan ik die kosten wegpoetsen door het kopen van een extra internetbundel?

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hoi, 

 

Deze maand ben ik per ongeluk best wel buiten mijn bundel gegaan, omdat ik het smsje dat mijn bundel op was niet goed was doorgekomen :(. (En ik had net nog wel deze maand mijn bundel verhoogd.)

Nu vroeg ik mij af of je buiten de bundel weer ‘binnen de bundel’ verandert, wanneer je er 500 MB bijkoopt voor nog deze maand. Ik verwacht het niet, maar ben er toch nieuwsgierig naar.

Het is namelijk best veel geld en dat doet toch wel een beetje pijn, ik had er liever wat anders mee gedaan :).

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

icon

Beste antwoord door Bas 29 July 2021, 12:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@JeannetW Nee, helaas, uit de aan te schaffen extra bundel kunnen niet reeds gemaakte kosten vergoed worden.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi JeannetW,

Welkom op ons forum!

We vinden het erg vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. Dat is niet onze bedoeling!

Met het bijkopen van extra MB's kun je helaas niet je daarvóór in rekening gebrachte verbruikskosten wegpoetsen. We komen je echter wel graag een keer tegemoet in de kosten! We zullen al je internetverbruik in de periode van 25 t/m 28 juli verrekenen met een extra internetbundel van € 5,-. Deze vergoeding zie je uiterlijk volgende week terug op Mijn Simyo. Hopelijk is de zure nasmaak van deze vervelende ervaring daarmee helemaal weggepoetst!

Kijk ook nog even op dit blog voor allerlei handige tips en tricks om je internetverbruik binnen de perken te houden zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt 😊

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Reageer