.

Beantwoord

Ik heb een mail gehad dat ik een nieuwe simkaart nodig heb. Klopt dat?

  • 28 November 2020
  • 11 reacties
  • 956 Bekeken

Simyo vraagt mij om een nieuwe sim kaart aan te vragen i.v.m. veroudering. 

Maar ik heb net gisteren een nieuwe sim kaart gekregen i.v.m. het formaat .

Is dat ook al een nieuw type?

icon

Beste antwoord door Tessanne 29 November 2020, 11:33

Bekijk originele reactie

11 reacties

Ja hoor, dat is al een nieuwe en kun je gewoon omwisselen en activeren.

Maar is de melding van de nieuwe simkaart echt van Simyo, zijn nogal wat fraudeurs actief die van alles verouderd vinden en jou via een nep link een nieuwe willen laten aanvragen om een nieuwe simkaart aan te vragen maar ook bankpassen of facturen sturen.

Het komt van het volgende e-mail adres.

Van: Simyo <mailsvansimyo@e.simyo.nl>

Is wel een bijzonder adres :thinking:

En de volgende tekst.

Het is tijd voor een nieuwe simkaart! De simkaart die je nu hebt voor telefoonnummer 06******** is verouderd. Volgend jaar verdwijnt ook het 3G-netwerk. Zodra dat gebeurt wordt je verbinding veel slechter. Dat merk je dan aan de kwaliteit van je telefoongesprekken en internetverbinding.

Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen: vraag een vervangende simkaart met hetzelfde nummer aan. Wij helpen je daarmee. Met je nieuwe simkaart ben je overal op voorbereid! Normaal gezien kost een nieuwe simkaart € 5, maar dit keer vergoeden wij deze kosten voor je. Bestel de nieuwe simkaart voor het einde van de maand. Wij voegen de € 5,- in de eerste week van de nieuwe maand weer toe als beltegoed!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi BomerJoh,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

De mail die je hebt gehad over de verouderde simkaart is van ons! Goed dat je dat even controleert! De simkaart die je hebt aangevraagd is de juiste, dus deze kun je  inderdaad activeren via Mijn Simyo en in gebruik nemen. Heb je hier verder nog vragen over? 

 

Bedankt voor het meedenken Doornekamp33 (Peter)!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +9

@Tessanne Misschien een idee om het telefoonnummer van @BomerJoh in zijn laatste post even weg te poetsen...

OK, dank voor de opheldering.

Dan is het opgelost.

Reputatie 7
Badge +6

Top dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst ergen tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum!

ik heb deze melding ook gehad

maar de optie Vervangende simkaart aanvragen werkt bij mij niet

er komt geen nieuwe pagina

 

ik heb deze melding ook gehad

maar de optie Vervangende simkaart aanvragen werkt bij mij niet

er komt geen nieuwe pagina

 

Welke browser gebruik je? En heb je het ook met een andere browser geprobeerd? 

 

Cookies en geschiedenis verwijderen kan ook helpen.

 

Edit: Bij mij in Google Chrome werkt het.

alles gedelete

 

als ik https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen opstart

wordt ik doorverwezen naar

 

https://mijn.simyo.nl/beta/instellingen/simkaart

ik heb deze melding ook gehad

maar de optie Vervangende simkaart aanvragen werkt bij mij niet

er komt geen nieuwe pagina

 

Welke browser gebruik je? En heb je het ook met een andere browser geprobeerd? 

 

 

Nogmaals de vraag welke browser je gebruikt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi gburken

 

Het kan kloppen dat de link in de mail niet werkt, hier zijn we recentelijk achter gekomen. Kloppen je adresgegevens in Mijn Simyo? Dan stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op!

 

Thanks Ray voor je handige tips en hulp, vaak is dat wel de oplossing.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer